Ervaringen met Vinea zomerkampen, of van met organisaties?

Ik wil dit jaar misschien op zomerkamp, maar dan zou ik graag eerst wat ervaringen van jullie horen. (A)

paar vraagjes;

1. Als je strand vakantie hebt met uitgaan, is de leiding er dan bij met het uitgaan? En zijn ze erbij op een irritante manier of doen ze gezellig mee?

2. Is het raar als je alleen gaat?

3. Zijn de regels streng?

Sorry, geen ervaring. Maar ik wil er ook heel graag heen deze zomer!

Welke zou jij willen doen?

mijn klasgenoten zijn er iig heeeel erg enthousiast over! :grinning:

O, ik heb een halfuurtje terug ofzo een topic geopend over zomerkampen. Want ik wil er ook wel heel graag heen!

Vinea is een echte aanrader !
Ik ben 2 x met hen op vakantie geweest, 1x naar Frankrijk en 1x naar Italië.
Echt, ik heb me zo vermaakt daar !
Supergave leiding, veel mensen die mee gaan, er is altijd wel wát te doen, veel vrijheid, de dingen die je doet zijn ook echt naar leeftijd en dus vaak ook superleuk.
Het is een échte aanrader!
Ik zit er over na te denken om dit jaar voor de 3e x op rij weer met vinea op vakantie te gaan!

Ik ging vorig jaar met Vinea naar Lido di Jesolo (Italie) en het was heeel erg leuk en gezellig =)

Ik wil er ook heel graag heen (’:

Leer je er ook veel mensen kennen?

@Ansjofel;
haha, jaa zie ik nu pas. :wink:

uup

up

Ik ga dit jaar ook,
Naar blanes,
Ik ga alleen enzo, merendeel op zulke vakanties gaat alleen en contact zoeken gaat heel snel enzo.
De leiding is redelijk jong 20-30 jaar en doen gezellig mee,
Wel regels enzo met corvee, alcohol en dat soort dingen ;p

Ik weet niet hoe oud je bent,
Maar ik heb mijn ouders kunnen overhalen door met een groep mee te gaan van 14-16 zodat ze zich geen zorgen hoeven te maken dat ik de jongste ben of over de alcohol(mijn ouders maken zich snel zorgen om me)

Maargoed ik zeg gewoon doen!

@xxLiessxx;
ja ik zag jou ook in het andere topic. :slightly_smiling_face:

uup

up ? :stuck_out_tongue:

ik ben naar vinea surfkamp geweest in friesland 2jaar geleden, ik vond het echt tof want de begeleiding was jong, enzo, en heel veel mensen gaan alleen naar zo’n kamp
maar ik heb geen ervaring met een ander soort kamp dan surfen

okeee.

surfkamp zal wel lijken op de rest. (A)

uup

uppie voor jou

Ik wil dat misschien ook wel gaan doen dit jaar…
Alleen hoeveel tijd heb je om je in te schrijven?