Ervaringen met Udresses.com

(weet niet of het hier goed staat)

Hele toffe kleding verkopen ze daar. Het is een Chinese site. Nu wil ik daar graag wat bestellen.
Heb je wel eens bij Udresses besteld? Zo ja, wat is je ervaring?

Ik heb even geGoogled en ik schrok wel een beetje wat ik op het Ellegirl forum las. Ook heb ik iets over douanekosten gelezen. Iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat? Ik twijfel nu heel erg of ik wel/niet ga bestellen.

Alvast bedankt!

Groetjes Dominique

ja het is een beetje dubbel allemaal maar moet je eens lezen in het topic waar ze uggs kopen bij udresses op ellegirl iedereen heeft ze ontvangen!

En als je gewoon met paypal betaald kun je terug claimen!

Je hoeft geen kosten te betalen (verzendkosten)
Douane kosten moet je pech hebben dat jou pakketje er uit wordt gepakt. In dat topic heeft nog geen 1 douanekosten gehad :slightly_smiling_face:

Thanks voor je reactie!

Oke, dus die douanekosten krijg je er alleen bij als je pech hebt. Hoeveel zijn die kosten ongeveer? Heeft dat iets te maken met het feit dat ze daar ook nep spullen verkopen (o.a. Uggs en Prada)? Ik wil daar trouwens geen fake spul bestellen.

Ik wil graag met creditcard (Mastercard) betalen. Kan ik dan ook mijn geld terugkrijgen indien ik mijn spullen niet krijg?

zijn die douanekosten als je vanuit china oid besteld volgens dezelfde regels als vanuit amerika eigenlijk?

google, typ douane tarief in en je hebt het.

Komt altijd tussen de 20 en 40 procent van het bedrag wat je gekocht hebt neer

Ten eerste is het een japanse site toch?
Maar met die invoerkosten; je krijgt dan zo’n papiertje waarop je moet invullen of je het van een bedrijf hebt gekocht of van een particulier. Gewoon particulier invullen (dan lieg je denk ik niet eens) en dan is het goed =)

Ik heb een week geleden wat besteld en ik wacht met smaaart<3

Hee, ik zou heel graag iets bestellen bij Udresses.com met Mastercard! Maar op de een of andere manier werkt het dan niet? Weet iemand hier iets van? Ajb help!!