Ervaringen met slakkenslijmgel?

Hoi! Ik zag een tijdje geleden vaak bij tellsell, en dat soort programma’s, slakkenslijmgel voorbijkomen. Het schijnt heel goed te helpen tegen acné, littekentjes, kraaienpootjes, zwangerschapsstriemen, etc. Natuurlijk was het bij tellsell zo rond de 50/60 euro, veel te duur om te proberen dus. Ik had er niet meer echt aandacht aan besteed, totdat ik vandaag in de Action was, en daar een pot slakkenslijmgel zag staan voor 3,95! Ik heb het meegenomen om te proberen; het was nog geen 4 euro. Het ruikt opzich wel lekker, een beetje naar Aloë vera, gewoon lekker fris dus. Ik heb het even op mijn hand uitgeprobeerd, dan stinkt het heel eventjes, en vervolgens wordt het vrijwel geurloos. M’n hand werd er wel lekker zacht van, maar ik weet dus niet of dit nou werkelijk helpt tegen Acne, de reden waarvoor ik het gekocht heb. Nu vroeg ik me dus af of hier mensen zijn die er ervaring mee hebben? Helpt het goed? zoja, na hoelang zie je resultaat? en hoevaak gebruiken jullie het, elke ochtend & avond na het reinigen van je gezicht? alvast bedankt, liefs!

Er zit trouwens 250 ml in, en is te koop bij Action voor 3,95 euro.

ik heb het ook en ik denk dat het wel goed is
ik heb alleen geen acné dus ik weet niet of het daar tegen helpt

ja ik had het ook maar dan van de tuinen en dan voor iets anders maar het hielp wel :grinning:

Is dat niet altijd op die thuiswinkel programma’s?
OT, geen ervaring mee.
Ik zou wel willen weten of het helpt om wijnvlekken lichter te maken…

Ik gebruik die van de Tuinen voor littekentjes en het werkt heel goed

Mijn bio leraar vertelde mij dat het gewoon volkomen onzin is. Btw, thuiswinkel programma’s zijn niet altijd betrouwbaar. (;

hmm, we zullen t zien! up.

ik heb m ook
helpt niks bij mij

jammer dat het bij niemand werkt eigenlijk… mensen met positieve ervaringen?

Op google vind je er meer info over denk ik. :wink:

ik had die ook gehad,
een vrouw die ik kon verkocht die voor 20,- ik vond m niet zo werken ik merkte in ieder geval niet dat mn huid er beter op werd ofzo, maar hij voelde daarna meestal wel wat zachter aan.

hoe maken ze die slakkenslijmgel eigenlijk?
zitten er echte slakken in?

Ja er zitten echte slakken in hoor! Namelijk gepureerde slakken.
Je kunt slakkengel ook zelf maken.
Leuke DIY; gooi wat slakken in de blender en even blender en vóila!

dubbelpost.

maar bij die van de action zit er slakkenslijm extract in
dat zijn dan geen echte slakken toch?

Slakkenslijmgel/creme wordt gewoon gemaakt van slakkenslijm hoor, daar hebben ze echt geen echte slakken in gedaan, ik heb trouwens een verhaal gehoord hoe ze aan het slijm komen, maar ik weet niet of het waar was, het was iig wel erg zielig…

Het was ook niet serieus bedoeld. :smirk:

niet? :’)