Ik wil graag een seksspeeltjes kopen en mijn vraag is waar halen jullie ze en hoe gaan jullie ervaringen (of vinden jullie ze in het dagelijkse leven ik ken bv een meisje die een pen gebruikt xx)
banaan?
Lijkt me niet zo tof, een pen… het zou maar gaan lekken!
Wel kan je het gewoon op internet vinden en bestellen hoor. Verder ligt het er een beetje aan wat je prettig vind, daar kan je het dan op baseren. zelf ken ik ook iemand die een komkommer gebruikt (het topje afsnijd want anders kan het irriteren, dat soort takje) en er een condoom omheen doet. Zo geeft het t idee van een simpele dildo. Ook kan je bij de kruidvat van die pleasure apparaatjes vinden. Het is een klein trilapparaatje wat je om je vinger doet en dan kan je er mee doen wat je wilt haha
Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan dit volgens mij wel op de webshop van bepaalde winkels kopen als je het te genant zou vinden om het in de winkel zelf te kopen. Bv in de pabo, je hebt er zowel winkels als een webshop van.
Enneh een komkommer, pen of banaan lijkt me nu niet echt zo een goed idee haha
Veel succes!
Als je iets wil gebruiken, gebruik dan iets wat er ook echt voor gemaakt is, zoals een vibrator. Een pen, banaan, komkommer of andere dingen die er niet voor bedoeld zijn, moet je niet voor dat soort dingen gebruiken. Dat brengt een hoop gevaren met zich mee.