Ervaringen met Nelly.com

Ik heb op google een beetje gezocht naar ervaringen met de site Nelly.com en ik zag dat de meeste erg slecht waren, klopt dit nu nog steeds? want de datums waren al wel redelijk oud. Wat zijn de ervaringen van jullie?

Ik hoop een beetje postief want ik heb er vanmiddag een jurkje besteld :stuck_out_tongue: Maar volgens mij is die site wel goed hoor!

Ik ben heel positief over Nelly! Had mijn pakketje snel binnen (zo’n 4 dagen denk ik?) en het was netjes en goed ingepakt, met een duidelijke retourbon(net zoals bij de H&M de retourbon is) enzo.

Ik had hem ook heel snel binnen en mijn jurkje en schoenen kwamen best goed overeen met dat wat op internet stond, dus ik was ook best tevreden.

Op zich ben ik wel tevreden over de levertijden en hoe het allemaal ingepakt is. Alleen de betalingen verliepen bij mij niet zo soepel, ik vind de service gewoon slecht.

Ik snapte alleen niet hoe je het terug moest sturen. Bij H&M plak je een retoursticker op het pakketje. Bij mij was niet zo’n sticker bijgevoegd.

Ik kreeg mijn jurkje na een week ofso binnen, kreeg ook netjes een mail wanneer ze hem verstuurd hadden. De maat kwam over heen en het jurkje leek zoals het plaatje, erg tevreden dus :slightly_smiling_face:

ik ben positief over nelly
snel geleverd, binnen een week geleverd
schoenen zijn ook mooi

Ik hoor van de meeste mensen juist wel positieve reacties, maar bij mij was er iets mis gegaan.
Ik had een jurkje besteld, maar ze hebben mij de verkeerde gestuurd. De code was wel hetzelfde maar de naam en de jurk dus niet. Ik heb hem retour gedaan (2 weken geleden), dus ze zouden hem uiterlijk vandaag moeten hebben ontvangen. Daarvan zou ik een mailtje krijgen. Maar ik heb er helaas nog niks over gehoord.
Ik hoop dat het nog goed komt, al is het wel te laat voor mijn gala, maar dat ik iig mijn geld terug krijg etc.
Ik wacht dus nog even af!

Bedankt allemaal!
En hierboven, laat het weten hoe het verloopt :d

ik snap het retouren ook niet… alleen waren mijn schoenen veel te mooi om retour te doen dus dat was gelukkig niet nodig haha (:

ik moet iets retour sturen omdat ik wat ik nodig was al in de stad heb gekocht… dus mijn bestelling kan direct weer weg als ik hem heb… want annuleren kan niet bij nelly… wat ik wel stom vind. maar ik heb nog niks betaald. want ik heb een acceptgiro erbij…

Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan op een donderdag en had het de week erna op een donderdag binnen.
Het pakketje was goed ingepakt, schoenen in een doos en om de schoen apart nog een zakje!

Vind het heel goed hoor! Duurde een kleine week, en alles zat echt heel goed :slightly_smiling_face:

Ik heb weleens gehoord dat je 15 euro ofzo moet betalen als je iets retour wil doen, is dat zo? En vallen de jurkjes echt zo klein als gezegd wordt?

Verder heb ik nooit iets besteld, maar het is een professionele site en alles ziet er goed uit, dus het zal best goed zijn (:

Ik heb er schoenen besteld!
Kreeg ze heel snel binnen, netjes in de doos + hoezen voor de schoenen erbij. Ik vond ze trouwens ook mooier dan op de site, haha.

Hmm, ik ga daar vanavond wat kopen denk ik!