Ervaringen met Modifast dieet?

Hallo dames,

Wie van jullie heeft ervaring met modifast? Zo ja, hoeveel ben je ermee afgevallen?

Heb al ruim 3 maanden met groot succes een koolhydraatarm dieet gevolgd heb waarin de pudding en shakes ook erg centraal stonden.
Na een kleine break wilde ik het weer oppakken maar ik merk nu pas hoe beu ik die shakes etc gegeten ben, mijn keel weigerd lekkerlijk om het nog door te slikken…om het zo maar te zeggen haha. Dus misschien dat ik hier op over ga stappen. Mijn huisarts heeft het sowieso goedgekeurd.

Waar heb je het nu dan over?
Want modifast zijn ook shakes e.d.

Ook over de shakes etc. Het is niet zozeer dat ik geen shakes enzo meer wil, maar ik ben de smaak van mijn huidige dieet echt helemaal beu. Dus wellicht is modifast een ‘‘variatie’’…als ik het zo noemen wil…

Nouja de shakes van modifast raak je ook snel zat.
Ik zou iig niet voor modifast gaan, als je het met shakes wil doen.
Is een ontzettend groot percentage mensen dat er juist van aankomt.

Je kan beter kiezen voor Weightcare, dat is nog goedkoper ook.
Ik drink nu als ontbijt 1 weightcare shake, omdat ik zo dan iig alle nodige voedingsstoffen binnen krijg bij het ontbijt, en het een vrij ‘stevig’ ontbijt is van maar 200kcal.
Als je over wil stappen zou ik niet hun 5dagenplan doen, maar gewoon het standaard dieet, weightcare shakes en tussendoortjes en dan je eigen normale avondeten. Zo laat je je lichaam alvast wennen aan normaal voedsel, de overstap van alleen shakes naar normaal voedsel is bijna niet te doen, dan kom je geheid weer aan.

Ik heb ook modifast shakes gedaan, voor zo’n uhmmmmm 3 dagen? haha x’)
nee echt, wauw ik wist dat afvallen niet makkelijk is, maar dat spul moest ik volgens de beschrijving 3x per dag en verder niks anders maar die shakes zijn zo vies ! En ik was best al lang bezig met calorie-arme dieten, maar bij die kreeg ik zoo weinig dat het helemaal licht werd in me hoofd, hoofdpijn, last van me maag etc.

Ik ga daar nooit meer aan beginne haha (:

ik denk dat ik ook die weightcare ga proberen! ze hebben zo’n 5 daagse kuur, denk je dat dat helpt om wat af te vallen?

Joh, ga gewoon gezond eten met wat meer groente en fruit en skip snoep en chips… Dat is zovéél beter… Dit is alleen maar voor ‘volwassen’ vrouwen die echt veel te dik zijn. En sowieso, als je weer normaal gaat eten kom je super snel weer aan.

Ik heb er niet zelf ervaring mee, maar wat ik toevallig wel weet is dat m’n oma het gebruikte om af te vallen. Volgens mij kan het geen kwaad ofzo, maar in zo’n puddinkje zitten zoveel calorieen dat je heel erg moet oppassen dat je andere gerechten/maaltijden niet te veel calorieen bevatten. :wink: