Ervaringen met La Roche Posay Effaclar?

Hallo, heeft iemand misschien ervaringen met La Roche Posay Effaclar?
Werkt het goed tegen puistjes? En alleen tegen gezichtspuistjes? En welke producten van deze lijn zijn aan te raden ?
xx

Een vriendin van mij gebruikt de facewash en de dagcreme en zij vind het heel erg fijn; ze heeft nu ook wel iets minder puistjes volgens mij, maar om heel eerlijk te zijn weet ik dat niet zeker.

Daar was ik ook een tijdje mee bezig! Ik had de Effaclar Duo en Effaclar H.

De Effaclar H was echt GEWELDIG spul, ik heb nog nooit zo’n fijne creme gehad. Ik had een heel droge, trekkerige, geirriteerde huid maar door dat spul voelde mijn huid altijd weer zijdezacht en gezond aan.

De Effaclar Duo daarentegen: mijn huid reageerde niet goed op dat spul (branderig gevoel) maar het hielp wel.

Als je een heel droge huid hebt raad ik je de Nutritic aan, en effaclar H. Effaclar Duo is echt speciaal bedoeld voor acne geloof ik. Ook de A.I. trouwens,maar daar weet ik niet heel veel over

is de effaclar H ook voor acne/puistjes bedoeld ?

Ik heb er een heel positief review van gelezen
van de dagelijkse crème(tube),
ik zit zelf ook te twijfelen of ik het ga kopen, het maakt je huid blijkbaar wel rustiger en gezonder.

Cicaplast is ook echt heerlijk :slightly_smiling_face:

Ik heb volgens mij die gel hier thuis. Ik vind m wel fijn, alleen de huid op mn voorhoofd wordt er een beetje droog door :wink:.

is die niet erg uitdrogend ?