Ervaringen met het merk Seafolly?

Lieve gs’ers,

Al een tijdje ben ik van plan om een bikini en tuniek van Seafolly te kopen, maar ik stel het steeds uit, omdat het vrij prijzig is en omdat ik niet weet welke maat ik nodig zou hebben.

Ik heb meestal 70/75C en voor broekjes 36/38 of 27-32. Ik woon niet echt dichtbij een winkel die dit merk verkoopt, dus ik kan niet even gaan passen ofzo.

Weet iemand toevallig hoe Seafolly over het algemeen valt? Groot? Klein? Normaal? En welke maat topje je het beste kan nemen met 70/75C?

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Bijenkorf had altijd Seafolly? Geen ervaringen mee overigens

Ze verkopen het merk Seafolly ook bij zalando! Als je daar bestelt hoef je niets aan verzendkosten of retourkosten te betalen dus kun je toch gewoon thuis passen en als het niet goed is gratis terugsturen :slightly_smiling_face:

Klopt, maar de dichtsbijzijnde Bijenkorf is voor mij anderhalf uur met de trein, dus dan bestel ik liever online… Daarom zit ik nu een beetje te twijfelen over de maat die ik moet bestellen.

Bedankt voor je reacte trouwens. :slightly_smiling_face:

Oh, dat wist ik nog niet! Dan ga ik daar maar even kijken of ze de bikini en het tuniekje die ik graag wil daar nog hebben. Thanks voor de tip. :slightly_smiling_face:

Ik heb daar wel een bikini van, heerlijk merk :slightly_smiling_face: Maar ik heb mijn bikini niet bij de hand (ligt bij mijn moeder thuis), dus ik kan je verder niet helpen, sorry!

Ik wou er ook een bikini van, maar vond het persoonlijk toch wat te prijzig.

mijn badpak van seafolly komt nu naar me toe. Dus ik wil wel een klein reviewtje geven als hij er is :slightly_smiling_face:

Ja zalando, verkoopt ook gewoon seafolly, geen verzend en retour kosten + dat je het op rekening kan doen, dus achteraf betalen zeg maar. :slightly_smiling_face:

Ik heb een bikini van seafolly, hij is zalmroze. Broekje maat 36 en topje maat 36 en dan 75C. Het zit echt lekker maar was wel n beetje duur…
Het valt gewoon normaal, niet te groot niet te klein. Het zit erg goed om je huid, maar ik heb er nog niet mee gezwommen dus weet niet of het goed blijft zitten (aangezien het een bandeau is)

Gekocht bij de bijenkorf. En het is echt een heerlijk stofje!

dubbel