Ervaringen met geesten

Heey, ik ben wel nieuwsgierig ofdat jullie weleens te maken hebben gehad met geesten? ik zelf niet, en dat wil ik liever zo houden. Maar heeft iemand ervaringen dan kun je het hier neerzetten

spullen die telkes verdwene en op plaatse lagen waar ik ze niet had neergelegd of al had gekeke… gebeurde ook bij een vriendin

ik heb dat ook dat laatste en dat soms dingen bewegen zonder wind enz echt zo raar laatst had ik heel mijn kamer opgeruimd en ik zocht me ipodboxen had heel huis afgezocht + iedreen gebeld om te vragen of die ze hadden enz kwam ikw eer in me kamer stonden ze midden op me bureau zo eng :expressionless:

Ja dat was op school kij vaag. Mijn vriendinnen en ik zaten in de pauze zo te eten, en toen kregen ik en 2 andere vriendinnen van mij ineens alledrie tegelijk een klap op ons been. Wij meteen allemaal te gelijk roepen wie deed dat want iedereen zat met handen oven tafel. We kunnen het nog steeds niet verklaren.

Allemaal van die rare dingen lees ik, lijkt me best eng als zoiets gebeurt bij mij. Maar ik geloof er niet helemaal in, maaar ik weet zeker dat er wel ‘iets’ is!

ik en een vriendin zaten op de fiets en ik had mijn vriendin haar mobiel vast(zij fietste &ik zat achterop) toen werd ze zomaar gebeld op haar mobiel, door haar eigen!
echt freaky.

Heb ik ook gehad,
nachtenlang door mn eigen nummer gebeld.
Dus ik 1x opnemen,
bleek het mn voicemail te zijn x’d

Jaa, neem nou een paar maanden geleden.
Ik lag dus in mijn bed en probeerde te slapen en ineens hoorde ik iemand mijn naam roepen. Echt heel eng, iemand roepte zo: Kiiiiiiiiiiiiiim… Met zo’n zware stem, maar toch stil en vaag. En nee, hetkan niet zijn van mijn mama of broer of stiefvader ofzo, anders hoor je wel dat die de trap op gaan want onze trap kraakt heel erg.

ojooooww een keertje sliep ik so en toen werd ik wakker midden in de nacht en ik keek om me heen en toen stond er een hele lange maar echt lange man voor me ksag alleen sijn benen want ik durfde niet meer naar bove te kijken en toen wou ik schreeuwe maar het lukte niet en toen ging ik onder mn deken en toen keek ik weer en toen was hij weg en niemand gelooft me!! :frowning_face:

best wel lang geleden hoorde ik dat iemand me naam riep . met zo’n ehle zware enge stem . en het warene me ouders niet enzo want dat had ik gevraagt. en ook wel een een keer een wiie waas die voorbij vloog en mn gordijnen helemaal gingen bewegen (nee het was niet de wind -,-) en ik had een sjaaltje bij mijn spiegel hangen n er stond echt geen zuchtje wind ik me kamer en opeens begint dat sjaaltje heen en weer te bewegen . echt freaky…

ik heb 2 keer zoiets gehad,

laatste tijd lig ik bv op bed en vanuit bed kan ik in de woonkmer kijken en we wonen op 2e etage(appartement) dus ik lig in bed en kijk de woonkmer in opeens springt de tv aan uit het niets.

En paar jaar geleden was me opa een jaar overleden en toen viel opeens de tuin tafel om en de tv versprong terwijl de afstandsbediening voor me lag…

ieeeh!

Ik heb ooit ens 's morgens toen ik uit bed ging mijn naam horen roepen in stemen die echt niet menselijk waren. Heel hoog en heel laag in rare tonen, het leek van de bovenkant van mijn kamer te komen. Ik vond het niet heel eng, ben nogal nuchter in dat soort dingen, dus ik loop naar de badkamer waar m’n zus was, vragen of zij het was. Zij was het niet, ik zag ook echt aan haar dat het geen grap was. Toen naar zolder gelopen, niemand.

Maarja, mensen kunnen zich zoveel dingen inbeelden die er niet zijn…

Zoekfunctie :wink: