Hee,
Wie heeft ervaring met de GGz? Waarvoor kwam je hier en heeft het je geholpen?
Groetjes!
Hee,
Wie heeft ervaring met de GGz? Waarvoor kwam je hier en heeft het je geholpen?
Groetjes!
Ik ben er niet in behandeling, maar kom er wel vaak! Mijn moeder werkt er en ik heb er stage gelopen voor school. Iedereen is er super aardig en geven je de hulp die je nodig hebt.
Je hoeft nergens bang voor te zijn!
Ik heb er ongeveer een half jaar ‘gelopen’. Hier ben ik terecht gekomen met een verwijzing van de huisarts.
Ik kreeg een psychologe toegewezen en moest 1 keer naar de psychiater (dit is eigenlijk een psycholoog maar mag medicijnen geven). Weet niet of je altijd naar de psychiater moet of dat dat alleen is als je er ‘‘echt erg’’ aan toe bent.
Hier kreeg ik een ‘‘doepressie’’ map waar allerlei opdrachten in stonden die ik moest beantwoorden of doen en dan besprak ik dit met de psychologe. Ook heeft zij mij veel dingen uitgelegd.
Het traject heb ik echter niet afgemaakt omdat het toen weer goed met me ging dus ik weet niet hoe het verder gaat aangezien ik maar de helft gedaan heb haha.
Mij heeft het wel geholpen in ieder geval, ik snap er nu heel veel meer over en ik kijk nog regelmatig in de map terug (het is nu ongeveer twee jaar geleden dat ik er liep)e
Als je specifieke vragen hebt mag je me best noten en succes!
Ik loop zelf al een paar jaar bij de GGZ. Voor verschillende problemen en ook verschillende soorten therapie (van individueel tot groep tot opnames). Tot nu toe heb ik er wel veel aan gehad. Alleen de wachttijden zijn soms irritant lang als je van de ene naar de andere therapie of instantie gaat.
Hoihoi,
Ik heb zeker ervaring met GGZ en dit zijn geen leuke ervaringen. Wat een rare mensen werken daar, niet allemaal hoor maar 9 van de 10 wel. ik heb er jaren gelopen voor mijn problemen, verstoord gezinsleven, depressie, psychose en ptss. Ik ben ook een jaar opgenomen geweest bij GGZ maar ben er alleen maar slechter vandaan gekomen, ze doen er geen ene flikker en laten je barsten op het moment dat je ze juist nodig hebt. Ze werken alleen maar via die achterlijke regels en niet met liefde. Zo niet oke, een mens moet met liefde behandeld worden en natuurlijk moeten er regels zijn maar die regels moeten wel bij jou als persoon passen. ze moeten per cliënt kijken.
Sorry, maar iets mooiers kan ik er niet van maken.
Succes ermee, xxx.
btw: waar ga je? welke plaats?
ik loop er nu anderhalf jaar.
dit is voor mij alleen met positieve ervaringen gegaan.
ik loop er voor gezinsproblematiek, persoonlijkheids stoornis, traumatische ervaringen en een verstoord beeld van relaties en suicidaliteit .
in 1,5 jaar is er super veel veranderd en ben ik een heel ander persoon geworden.
dit in positieve zin.
Als je iemand wil noten, kan je mij noten… dan moet je alleen wel even een vriendschapsverzoek sturen.
succes!