ervaringen met Click and Buy

Hello,

Vandaag heb ik een betaalde app gekocht en omdat ik geen creditcard heb en wil hebben heb ik lang geleden een Click and Buy account aangemaakt. Dit is ongeveer 2 jaar geleden (toen ik mijn iPhone heb gekocht) omdat je voor WhatsApp moet betalen. Toen heb ik er geen problemen mee gehad en is het bedrag netjes (en optijd) van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb die app vanochtend gekocht, maar het is zo onduidelijk allemaal. Ik heb echt geen idee wanneer het van mijn rekening wordt afgeschreven. Ook lees ik nu heel veel negatieve dingen over Click and Buy dus wil z.s.m. mijn account opheffen.

Om een lang verhaal kort te maken: weet iemand hoelang het duurt voordat het bedrag afgeschreven wordt? En ook wil ik graag weten of het via je normale rekening gaat (dat was denk ik wel zo?) want ik lees op internet veel dingen over een C&B-rekening? Daar heb ik in ieder geval nooit wat mee gedaan.

Hoop dat iemand me kan helpen, want ik begin een beetje gek te worden. Heb geen zin om straks honderden euro’s te betalen (wat ik dus allemaal op internet lees)

Nobody?

up