Ervaringen met: buitenlandsestage.nl

Hi! Ik zou graag een buitenlandse stage willen gaan lopen en ben bij buitenlandsestage.nl terecht gekomen. Ik was benieuwd of mensen ervaringen hadden met deze organisatie?

Weer een bedrijf wat schandalig veel geld vraagt voor een beetje bemiddeling. Ik heb toentertijd gewoon zelf bedrijven en organisaties gemaild en zo aan een stage gekomen. Heb toen hulp gehad van een organisatie in het desbetreffende land en daar ook wel voor betaald, maar geen 100en euro’s.

Weet niet waar je je stage wilt gaan lopen, maar ik heb hem zelf gevonden via Spain Internship en dat was volledig gratis. Ze hebben niet alleen stages in Spanje, maar ook in Italië, Duitsland en nog wat landen.

Ik wil waarschijnlijk naar Zuid Amerika of Azie, dus helaas kom ik daar niet zo ver mee denk ik… Maar toch bedankt!!

Hahah thanks, bijna het antwoord op mn vraag!!! Ik ga er 100en euros voor betalen, dus ben benieuwd of iemand met deze site ervaringen heeft, en anders kan ik altijd nog bij een andere 100en euros betalen, geld is er immers om uit te geven hehe, dusssss iemand anders die er wel ervaring mee heeft? :upside_down_face:

Ik zit op dit moment in Nieuw Zeeland via stagereizen. Prima geregeld, maar achteraf is het echt onzin om een bemiddelingsbureau te zoeken. Kost bakken met geld en je krijgt er alleen een stage plek voor.

Dit. Ik wou graag naar amerika op stage en zou hier 600 euro voor moeten betalen, en dan zouden ze alleen een stageplek voor me zoeken. Uiteindelijk zelf een stageplek kunnen regelen, kijk op stagemarkt.nl, hierop staan ook buitenlandse stages!! Zelf ook een plekje gevonden om te wonen in die tijd, maar helaas kwam ik er pas laat achter dat je 18 moet zijn om stage te mogen lopen in Amerika.Mijn tip is dus: ga zelf op zoek voordat je een bureau inschakelt!