Heeft iemand ervaring met bestellen bij MAC? Ik heb vorige week namelijk een bestelling gedaan en die zou na 2-3 dagen geleverd worden en ik heb nu nog steeds niks… Ik heb ook helemaal geen track and trace nummer en van MAC heb ik een telefoonnummer gekregen omdat ze het zelf ook allemaal niet weten. Dat nummer is helemaal niet in gebruik, dus toen kreeg ik weer een emailadres waar ik een klacht kon indienen… Het gaat om limited edition producten die al zijn uitverkocht en ik ben een beetje bang dat ik daar nooit meer iets van ga zien en dat ze mij nu een hoop geld door mijn neus hebben geboord… Zijn hier mensen die wel eens bij MAC bestellen en weten of het normaal is dat het wat langer duurt?
Weet je zeker dat je bij de originele site hebt besteld?
^Klinkt inderdaad verdacht ja. Wat is de link van de site waarop je hebt besteld?
Heb het via www.maccosmetics.nl besteld
Dat is wel de officiële website. Heb je wel een bevestiging ontvangen? Zo niet, dan zou ik toch even contact opnemen met MAC. Want als je niets hebt ontvangen dan is er denk ik iets fout gegaan bij het plaatsen van de bestelling of bij de verzending.
Ik heb een bevestiging gehad en de bestelling staat ook gewoon op verzonden. Maar dat staat ie al een aantal dagen en ik heb geen trackingsnummer… Heb contact gehad met mac en ze hebben er geen zicht op, dus kreeg ik een telefoonnummer. Maar die is niet in gebruik, dus toen kreeg ik een emailadres. De bevestiging van die mail was engels, dus ben een beetje bang dat ik er nooit meer iets van hoor, maar volgens mac wel…
Hmm vreemd, dan weet ik het ook even niet mee ghehe. Neem anders nog een keer contact op om te vragen of alles wel goed gaat ivm die Engelse bevestiging?
Ook al gedaan haha, die vrouw zei dat ik gewoon reactie ga krijgen. Maargoed ik vind het idd een beetje vreemd allemaal…
Misschien is er iets fout gegaan met het verzenden. Neem dan eventjes contact op met het bedrijf waarmee het verzonden is.
Ik heb daar inderdaad ook wel eens besteld maar ze leveren geloof ik uit Duitsland, bij mij duurde het iets langer (ongeveer 5 dagen) dus misschien komt het nog? De site is in ieder geval wel betrouwbaar
Wat ik me herinner van vorig jaar was dat ik ook geen exacte tijd of iets had gekregen. Op een gegeven moment was er een briefje in mijn brievenbus dat er een pakketje bij een afhaalpunt was gebracht, want er was neimand thuis en ze hebben een handtekening nodig. Toen bleek het om mijn Mac pakket te gaan.
Bij mij duurt MAC ook altijd iets langer. Ik hou vaak rekening met een week en vooral nu bij de feestdagen zou het wel wat langer duren…