(ervaringen met) acrylnagels.

Hai, ik zit er al een tijdje over na te denken om acrylnagels te nemen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met acrylnagels. Is het goed te onderhouden? Is het handig als je in een horecaketen werkt? Is het slim als je altijd al korte nagels gewend bent? En kan je er na een tijdje goed mee overweg? Ook wil ik niet al te lange acrylnagels, omdat ik daar niet mee overweg zou kunnen. Weten jullie een bedrijf/persoon in de omgeving; Enschede,Hengelo,Almelo of Oldenzaal, die tegen een redelijke prijs acrylnagels kan zetten, en die het ook professioneel kan zetten. Heb al op internet gekeken, maar word er niet veel wijzer van…:cold_sweat:
-Alvast bedankt-

Toen ik in een restaurant werkte mocht ik geen lange nagels en nagellak. Dus ik denk dat het met horeca werk niet handig is.
En ga er van uit dat je er na een tijdje mee over weg kan, gewoon niet beginnen met al te lange nagels of eerst je eigen nagels laten groeien. Na een tijdje, denk iets van 4 weken zie je wel duidelijk dat ze gegroeid zijn dus dan moet je ze laten opvullen.

Bij mij in de buurt kost een start set tussen de 30 en de 50 euro en elke bijwerkbeurt 25 euro ongeveer.