ervaringen konad!

hee,
bijna iedereeen weet wel wat konad is.
ikzelf heb het laatst besteld en ik ben er helemaal verslaafd aan!
maar wat zijn jullie ervaringen met konad?

maken jullie het echt na elke keer schoon?
moet je het echt perse met die konad nagellak doen of kun je ook andere nagellak gebruiken?

ik hoor bij de kleine minderheid die niet weet wat konad is XD

En ook ik hoor bij die minderheid…

Oh Konad is toch van die stampy sets enzo he?
Ik wil er echt ene van Konad, ik heb nu die van de Essence, teringding :’)

Het is leuk en handig ja. Ik weet niet wat ik er verder over zou kunnen vertellen?

Ja, klopt.
Konad is van die stamp sets.

ik heb 2 of 3 van die sets en vind het echt heel leuk, alleen soms pakt ie bij mij het hele plaatje niet of stempel ik scheef. :laughing:
ik maak niet na echt elke nagel apart alles schoon, behalve de stamper, die wel. maar wel na een hand alles schoonmaken en als ik beide handen gedaan heb maak ik alles extra goed schoon, maar er blijft toch altijd wel wat achter op de schraper, teminste… dat is bij mij zo!
wat btw ook een tip is om voordat je het gaat gebruiken, met een vijl licht over de stamper heen gaat, word ie wat ruwer dus houdt het plaatje beter.

ik vind leuk, maar heel veel werk :stuck_out_tongue:
en zo precies, nee volgens mij is het alleen echt mooi met die nagellak van hun…
xxx

Qu’est-ce que c’est?

Een soort stempel-set?

Je ne comprends pas…

Je ne comprends pas qu’est-ce que tu dis.

Oke eigenlijk wel x]

Met de Konad Nailart Kits kunt u heel simpel schitterende designs op uw vinger- en/of teennagels aanbrengen. Als u kunt stempelen kunt u uw nagels versieren.

Bron: http://www.konadnailart.nl/index.html

:heart:Ik wil!:heart:

Maar je kunt het niet gewoon in de winkel kopen, en ik mag niet via internet bestellen…

1. Dat hoeft niet persé, je kunt gewoon als je klaar bent goed schoonmaken. Of je moet het echt heel vies maken natuurlijk…
  2. Het kan ook met sommige gewone lakjes, (die een beetje dik zijn) maar het mooiste is om het met de échte konad-lak te doen!

Ik heb het een keer bij een vriendin gedaan en er veel over gelezen, vandaar dat ik dit weet, xD

Het is geweldig. :grinning:

HET IS GEWELDIG.

yaaay, konad!
geen idee wat het is.

En de stempellak van Konad zelf is wel ‘‘beter’’ want stel, je hebt een zwarte base. Van ‘‘normale’’ nagellak kan je daar dan niets op stempelen. Daar heb je echt de stempellakken nodig.

Bij mij in de stad is het wel te koop in de winkel :grinning:
ik ben eraan verslaafd.
met sommige andere nagellak gaat het ook goed maar vind de konadlakjes het beste. blijven ook langer zitten en beter zichtbaar.
en ja ik maak alles na gebruik helemaal schoon. vind t smerig als er resten nagellak blijft zitten

@ HEARTxCORE
Waar woon jij dan als ik vragen mag?

Ik kan het ook gewoon in de winkel kopen.
Ik woon in Nijmegen.

Goes, in zeeland :sunglasses:

http://www.drogisterij-fassaert.nl/

in die winkel verkopen ze konad :grinning: