Ervaringen International Development Management,International Tourism Management

Volgt hier iemand een van deze studies op HBO niveau?
Kan iemand me meer vertellen over deze studies? Wat het inhoudelijk precies is, wat je op een dagelijkse basis doet en bij Tourism Management vooral of je echt representatief moet zijn (denk mantelpakje) en dat het over massatourisme gaat of dat het meer over ‘achter’ het tourisme gaat en dat je je bijvoorbeeld ook op eco toerisme kunt richten.
Van de studie International Development Management kan ik geen goed beeld krijgen en tijdens de open dagen en meeloopdagen zit ik in het buitenland dus hopelijk kan iemand me iets vertellen!

Ik ben naar de meeloopdag van de opleiding International Tourism Management geweest en merkte daar dat een groot gedeelte op het eco toerisme gericht is, omdat dat momenteel heel erg populair is. Maar het kan ook dat dit over een paar jaar bijvoorbeeld weer minder populair is en ze daardoor meer op iets anders gericht zijn. Tevens zijn ze meer op alles achter de schermen van het toerisme, echt het management, gericht dan op dingen als bijvoorbeeld de animatie. Ik vind het in ieder geval een kei leuke opleiding!