Iemand ervaring met de Chi G2 stijltang of de Chi Arc krultang?
Wilde weten wat jullie ervam vonden omdat ik ze ook misschien ga aanschaffen maar het nogal duur is.
CHI vind ik het aller beste stijltangen merk ever. En met deze stijltang ben ik erg tevreden.
Volgens mij is iedere uitvoering qua stijltangen ongeveer hetzelfde , dus heb eigenlijk best veel aan jullie opmerkingen haha. Ik hoor ook alleen goede dingen de G2 zijn de nieuwste en nu kan je ze in 1 ‘pak’ samen kopen voor 300 euro. Is nog steeds héél veel geld maar volgensmij is het het wel waard, of niet ?
Geen eigen ervaringen maar wel ervaringen van andere mensen/vriendinnen. Chi is gewoon super, het blijft een paar dagen stijl, hoe ‘warrig’ je je haar ook maakt, tenminste bij mij. Alleen het is best prijzig, rond de 100/200 euro.
Ik heb een chi stijltang en een chi krultang en ben er super tevreden over! Wel prijzig maar het geld zeker waard vind ik
Mijn CHI stijltang maakte mijn haar super stijl, maar de tang zelf is 3 keer (!) in een half jaar kapot gegaan. Ook bij mijn vriendin is de CHI tang kapot gegaan…
Ik heb nu een José Eber stijltang, zelfde prijs, bij de Bijenkorf gekocht. Zelfde resultaat, maar levenslang garantie!
Mijn trouwe Limited Pink Ribbon CHI tang heeft gister na 3 jaar helaas de geest gegeven (aansluiting van de kabel naar de tang is waarschijnlijk niet goed meer) waar ik heel erg van baal. Z’n vervanger word vandaag of morgen besteld maar ben zeer tevreden over de tangen. Super fijne tangen.
Ik heb een chi stijltang, geweldig ding!
Het is veel geld, maar laat me haar super glanzen!
het ligt eraan wat er kapot aan is gegaan want je hebt wel levenslang garantie op de platen. ik heb mijne zo’n 6 jaar geleden gekocht en toen was wel nog levenslang garantie op alle onderdelen. dus hier heb ik nog geluk mee.
Levenslang is helaas nu niet meer zo.