Ervaringen birkenstock

Hee meiden, ik ben wel benieuwd wie er birkenstocks slippers heeft, en hoe ze bevallen…

Aangezien ik een beetje afgelegen woon, ben ik van plan om ze via internet te kopen(ben bij een winkel geweest die enkele modellen had, groen/paars/zwart, en heb daar gepast)
Ik wil graag witte (A)

iemand ervaringen met sandalenshop.nl ?
en met de slippers zelf… :wink:!??

mijn moeder heeft birkenstock slippers … ze zitten heel fijn, ik heb slippers van de kruidvat en daar zit gewoon serieus bijna het zelfde voetbed in … en die waren maar 7 euro ofzo wuah dus nouja… kweet niet of je hier iets aan hebt…

Ik heb ook slippers besteld via deze site:http://www.footshopping.com/main.cfm?MI=12
op die site hebben ze ook andere merken maar het is allemaal onderdeel van birkenstock.
Ik heb ze nog niet binnen maar binnen kort moeten ze wel afgeleverd worden.

xx

Hee!
Bedankt voor jullie snelle reacties :slightly_smiling_face:

xxliien,
hoelang wacht je er al op dan?
Bij sandalenshop.nl is de levertijd 3 werkdagen… :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een paartje Gizeh’s en ik vind ze echt heerlijk lopen. In het begin is het even vreemd, maar je went er snel aan.

ja ik heb ze! en ze lopen zoooo heerlijk! iloveit! :grinning:

ik heb deze:

http://www.schudo.nl/Collectie/Birkenstock/Birkenstock%20Gizeh%20brons%20flor.jpg

Ja ik heb twee paar, zo eentje hier boven en dan eentje zonder teen stuk. Ze lopen héérlijk, en ik moet toegeven als je zo’n foto ziet van zo’n slipper ziet de slipper er best lomp uit maar als je ze aan hebt dan weer niet :slightly_smiling_face:

ik heb die van het plaatje hierboven & diezelfde in het zwart lak.
ze zitten ZOO lekker ! je wil ze niet meer uitdoen :grinning: ik wil nu nog een paar madrid in rood lak halen ! ben echt fan ervan
ze zijn dus echte aanraderss

ik had ze vroeger altijd aan, zaten altijd heel lekker. dus lijkt me dat dat nog steeds zo is.

Ik vind ze lelijk xD

Geen ervaring mee & vind ze ook niet mooi.

uuh een paar dagen ik weet het niet precies want het weekend zat er ook tussen enzo.
Op die site die ik had gegeven is de levertijd ook dri dagen maar meestal wordt dat wel wat meer;)
Dat is bijna bij alles…

XX

Hee meiden,
nog even een vraagje.
Hoe zit het met de pasvorm?
op internet ‘hanteren’ ze 2 vormen,
smal en normaal, maar dat zijn dan de duitse pasvormen.
Welke hebben jullie?
Ik heb eigenlijk vrij smalle voeten… (all stars moet ik strak dicht doen, anders zijn ze te breed…voetbalschoenen zijn bijna altyd te breed, op sommige merken na… )
Smal doen?

dit staat er op de site;
[i]Smal is voor normale en smalle voeten, en normaal voor normale en brede voeten.

Wij hebben hier een eigen uitleg aan gegeven, dus wees alert al u al jaren Birkenstock draagt dat het niet fout gaat.
Bij alle schoenen ( behalve de teenslippers) verkopen wij de "Duitse smalle” als normaal, u hebt dan ook keuze uit normaal of breed. Breed is dus het Duitse normaal.
Wij hebben dit gedaan omdat in 90% van de gevallen de “Duitse smalle, dus onze normale” verkocht word.

Bij de teen slippers hebben wij dit omgedraaid, hier is de Duitse normale bij ons ook normaal tot breed, en smal is dan ook smal.[/i]

Ik heb ze besteld!
Bedankt voor jullie reacties

groetjes Lee

ik vind ze zo gaaf!
ik wil ze liever wel in de winkel kopen,
wat zijn de verkooppunten?
het liefst in de provincie overijssel/drenthe?

Schuurman schoenen heeft ze :slightly_smiling_face:!
maar de zwarte in maat 39 zijn bij alle schuurmans uitverkocht…
(in emmen zit een schuurman… weet niet of je daar toevallig in de buurt woont… ?)
In de winkel zijn ze 49 euro. via internet 39 euro + 3 euro verzendkosten… je kunt ze dus ook eerst passen in de winkel, en later bestellen via internet?
GOEDKOPERE VERSIE MET ZELFDE VOETBED
naar onder scrollen, zie je vanzelf de Gizeh in zwart&wit voor 24 euro

Heb je ze toch via de site besteld die ik had gegeven? :wink:

Ik heb trouwens deze besteld http://www.natuerlich.de/…&Artikel=643361&wg2=false

mijn moeder draagt ze
Ik vind ze niet zo mooi, al heb je best wel leuke, maar vind ze lomp.

gelukkig heb ik smalle voeten :wink:!
Ik heb witte met een witte zool besteld (en kurk daartussen in)
Ik heb ze ook in het smal besteld, (en aangepast in de winkel)
Je kunt ze zelf zo ouderwets maken als je wilt, maar als je’t goed combineert valt het hard mee vind ik …
En daarbij. op dit moment heb ik ongeveer 10 blaren rondom mijn tenen door open schoentjes van Le coq sportif.
Dit schoentjes mag ik nu van mijn ouders niet meer aan omdat ze niet willen dat ik heel mijn voeten er mee verpest. Vandaar de keuze voor wat ‘duurdere’ en betere schoenen…
maar je mag ze lelijk vinden :stuck_out_tongue:

ja ik hb 2 paar rode en blauwe lak ben der supper blij mee!!!
en nee die van kruitvat enzo zijn misschien wel leuk enzo maar vergis je niet in de kwalitiet want birkenstocks krijgen de vorm van je voet ,omdat ze van kurk zijn en die andere 7 euro lippers niet :stuck_out_tongue: