Ervaringen Basic Fit & Fit For Free?

Hallo Allemaal!

Ik wil heel graag een fitness abonnement afsluiten, nu twijfel ik ontzettend tussen Fit For Free en Basic Fit.

Hebben jullie goede/slechte ervaringen bij deze sportschool, laat het weten!

Liefs,

Basic Fit, heel erg tevreden!
Geen klachten, heel klant vriendelijk

Ik heb heel lang een abonnement gehad bij fit for free ik was er altijd heel tevreden over!

Ik zit bij fit 4 free en dat bevalt gewoon goed;)

Op welke locatie zitten jullie als ik vragen mag?

Fit for free vind ik een kut sfeer hangen. Basic fit heeft té irritante reclames!!

Is het douchen daar ook wel te doen? Ik zag namelijk dat het echt een open douche is, heb jij daar problemen mee?

Ik zit bij F4F en vind het afschuwelijk. Als je alleen cardio doet is het opzich wel prima. Maar in het krachthonk is het altijd veel te druk, geen begeleiding en ik merk dat de mensen heel erg op elkaar letten wat ze doen enzo dus ik voel me daar zoieso ook niet op me gemak. Ik ben sinds maandag ook lid van een andere sportschool en nog lid tot mei bij F4F. Ik vind het gewoon zo vreselijk daar dat ik nu mijn F4F abbo zelf betaal zodat ik naar de andere sportschool kon gaan.

Ik zit bij basic fit en heb het prima naar me zin. Ik doe meestal een groepsles als XCO of BURN en daarna nog een halfuurtje op de apparaten.

Basic fit, super tevreden!

Fit for free, heel tevreden.
Doe wel alleen groepslessen.

Is bij ons in Enschede inderdaad ook zo. Als je binnenkomt voel je je echt een outsider, iedereen kijkt je aan van wat doe jij hier dan?! Ik ging er ook nooit met plezier naar toe. Krachthonk al helemaal erg, al die opgeblazen anabolen die je bijna hoort denken 'wat doet die troela hier, dit is alleen voor grote sterke mannen zoals ik -bleeeh kots- ’

Wat hierboven genoemd wordt over dat ze klantvriendelijk zijn bij basicfit, hier in deze stad zijn ze dus totaal niet klantvriendelijk… Ik zei dat van t zomer toen ze er net zaten, mijn oude sportschool werd basicfit. Mijn zusje sport er nu, zegt het nog steeds.

Ik fitness al een anderhalf jaar bij basic fit, ik ben er wel tevreden over.

Alleen kwam ik er laatst niet binnen met vriendinnen omdat we onder de 16 waren/zijn, slaat nergens op.

Basic fit vind ik relaxed, niks op aan te merken. Zou niet weten hoe het er qua drukte is, want als ik ga dan is dat 's middags of vroeg in de ochtend. De mensen die bij mijn vestiging werken zijn vriendelijk en altijd behulpzaam.

Ik sport nu al een poosje bij basic, erg tevrede
Er zit hier nu sinds kort wel een f4f maar ik hou het bij basic.
Je kan altijd bij beid3 een proefles nemen

Ik ging er vaak ook niet heen met plezier. Ik koos ook altijd de rustige tijden uit. Daarom ben ik ook naar een nieuwe sportschool gegaan.
Bij het krachthonk is het inderdaad het ergste. Ze noemen het bij onze F4F ook wel het ‘mannenhoekje’. Ik hoorde van een vriend waarmee ik wel eens train dat er pasgeleden een meisje uitgejoeld werd toen ze daar kwam. Gelukkig heb ik dat nooit gehad maar dat slaat gewoon nergens op. En de ‘begeleiding’ die er zogenaamd is, doet helemaal niks.

+ Niemand legt zijn dumbells terug. Alles ligt op de grond of de gewichten liggen door elkaar. Dan ligt de 10 op de plaats van een 5 en op de plaats van 10 ligt één 5 en de andere kan je dan niet vinden bijv. Ook heel vervelend :’).

trieste zooi daar. Ik was er ook gauw weer weg. Zit nu bij een andere sportschool en die is echt geweldig (clubfit)

Heeft er iemand ervaring met een van de vestigingen in Apeldoorn?