Ervaring Windesheim Zwolle communicatie

Hi girls,

Ik wil het aankomende schooljaar beginnen met de opleiding communicatie aan het Windesheim in Zwolle. Ik heb net mijn MBO opleiding marketing -communicatie afgerond en wil hierin verder. En heb binnenkort een meeloopdag. Wie heeft er ervaring met deze opleiding op deze school? Hoeveel uur les heb je ongeveer in de week? Hoe vind je dat de opleiding georganiseerd is? In het algemeen is het een leuke opleiding?

Hopelijk kan iemand mij een eerlijke en oprechte mening geven!

Ik heb geen ervaring met de opleiding, maar de school bevalt me wel goed :slightly_smiling_face:

Ik volg!

Geen ervaring met die opleiding, maar ik kan Windesheim wel erg aanraden.
Ik zit nu in mijn eerste jaar en ik vind het echt een hele leuk, open school!

Ik heb deze opleiding een korte tijd gedaan aan windesheim. Ik had volgens mij 1 dag vrij in de week, op de site staat 12-18 uur in de week en ik denk dat dat wel redelijk klopt. Ik vond de opleiding goed geregeld wat ik er van heb meegemaakt en de leraren erg aardig. Aan het begin moest je een studiekeuzetest en twee toetsen maken voor het niveau en dat vond ik wel erg goed. Verder vond ik de opleiding vooral gericht op het bedrijfsleven. Ik ben zelf gestopt omdat ik het niveau te laag vond (kom van vwo), ik had veel mensen in de klas van mbo opleidingen en die vonden het goed te doen! Als je nog meer vragen hebt stel gerust :slightly_smiling_face:

Upje!

Daar kan ik je alles over vertellen! Ik stond gisteren ook op de onderwijsbeurs in Zwolle voor communicatie bij de Windesheim stand. Ben je daar ook geweest? :slightly_smiling_face:
Het is echt een hele leuke studie.

Vraag maar raak!

Vier jaar op windesheim gezeten en heb het altijd prima naar mijn zin gehad. Zat wel in een ander domein.

Ik zit niet op dezelfde opleiding maar wel in hetzelfde domein.
Ik vind Windsheim en erg gezellige school waar je goed begeleid wordt.
Ik heb een vriendin die van het mbo komt en ook communicatie is gaan doen, moet zeggen dat zij het wel erg lastig vond, maar ze is uiteindelijk wel naar het tweede jaar gegaan.

@Summer & Imagine:

• Kunnen jullie wat vakken opnoemen die je bijvoorbeeld in het eerste en tweede jaar kreeg?
  • Krijg je veel rekenvakken? Is deze opleiding te doen voor iemand die moeite heeft met bijv. wiskunde of m&o?
  • Is de opleiding wat je ervan verwacht had?
  • In hoeverre komt (de rol van) social media naar voren in deze opleiding?