Ervaring peter langhout reizen

Aangezien ik volgende week vrijdag 10 dagen met de bus naar rome florence venetie ga met de organisatie peter langhout, vroeg ik me af of er meiden hier zijn die een reis hebben gemaakt met deze organisatie. Was eens op internet gaan zoeken en heb veel goede reacties gelezen, maar ook een hoop klachten over deze organisatie !! Heb het niet kunnen uitzoeken voor de boeking omdat mijn overgrootoma deze reis als verassing heeft geboekt.

Heeft iemand ervaring met peter langhout? Ik heb het nummer van red mijn vakantie en de klantenservice maar alvast in mijn gsm gezet hahaha.

Hahaha inderdaaf slim om die nummers maar te noteren.
nee sorry ik heb geen ervaring.
Upje voor jou!

Ja ik ben 8 jaar geleden met peter langhout naar parijs (en disney) geweest. (toen was ik 11) Ik kan me herineren dat het opzich goed geregeld was alleen de bus was toen best wel crappy, maar ja parijs is maar een ‘kortere’ reis en het kan best dat ze op lange reizen of tegenwoordig andere bussen hebben. Wij hadden toen een paar sterren hotel (geen idee hoeveel) maar het hotel was super simpel en ouderwets. Het hotel en alles was wel schoon.

Hahaha! Hier moest ik echt hard om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar ik heb er geen ervaring mee, sorreh

Ik ga volgende week zondag 7 dagen op vakantie met Peter Langhout, kan je dus niet helpen, ben wel heel benieuwd!

Ik ben ook een keer mee geweest en dat was echt helemaal goed geregeld hoor. Ik ben toen ook naar Parijs (en Disney) geweest en toen was de bus gewoon goed hoor. Mijn ouders zijn ook wel eens mee geweest op langere reizen en dan heb je inderdaad vaak luxere bussen. Over elk reisbureau lees je goeie en slechte dingen dus ik zou je er niet teveel van aantrekken. Gewoon lekker gaan genieten, toch zonde om je daar nu al druk over te maken? Het is mooi weer in Italie, daar kun je je gedachten beter naar uit laten gaan :wink:
Veel plezier alvast!

Ik ben vorig jaar met Peter Langhout naar Parijs geweest, hele goede ervaring mee hoor! Goed geregeld en alles :slightly_smiling_face: Ik heb er geen klachten over.
Het komt vast wel goed!

Nog geen ervaring met Peter Langhout, wel met Rome en Venetië en die steden zijn echt geweldig!