Hoi,
zijn er hier meiden die ervaring hebben met bepaalde neusstrips voor mee-eters van een bepaald merk? (welk merk?)
Welk merk welkt goed en heb je eventueel een foto met de resultaten?
alvast bedankt xxx
Hoi,
zijn er hier meiden die ervaring hebben met bepaalde neusstrips voor mee-eters van een bepaald merk? (welk merk?)
Welk merk welkt goed en heb je eventueel een foto met de resultaten?
alvast bedankt xxx
Ik had die van de action gehaald, bij mij gebeurde er niks dus ik dacht, oke crap ik heb weer onzin gekocht dus.
Maar toen ging ik het bij mijn broer proberen en toen zag je allemaal van die puntjes op de strip zitten toen we hem er af haalden.
Dus ik denkt dat het wel werkt, mijn neus was blijkbaar al schoon.
Ik haal ze ook geregeld bij de Action, omdat ik het zag liggen en dacht, nooh neem het maar mee. Bij mij komt er ook nooit iets van af, dus ik neem aan dat mijn neus ook āschoonā is x)
Ik heb 2 x een doosje van nivea gekocht, werkt wel, maar na een paar keer komt er niks meer vanaf, dan denk je mijn neus is schoon, maar dan zie je nog wel stipjes zitten. Het werkt een beetje⦠niet super goed.
Ha ja ik hed die van de action ook. Bij mij haalt het niet echt iets weg, maar wel wat. Ik wilde net 1 op gaan doen :ā), maar heb even geen camera bij de hand dus kan even geen fotoās maken.
Ik gebruikte die van Nivea
dies echt heel goed!
Ik heb het een keertje met zoān filmpje van Michelle Phan zelf gemaakt van gelatine en melk, maar ik zag eigenlijk weinig tot geen effectā¦
Klik hier voor het filmpje
Ik heb dat filmpje van michelle phan ook een keer gezien, maar kon geen gelatine vinden.
Ik vind die van de Action Ć©cht fijn. Alleen heb ik niet echt veel op mān neus, maar heel erg op mn wang en kin. Daar gebruik ik ze dus.
Het is handig als je voor dat je de strips gebruikt, je je gezicht stoomt.
Dan zijn je porien namelijk open dus.
Ik had die van de essence. Al twee keer gebruikt en de strip bleef op mijn neus zitten als ik 'm eraf haalde! Moest flink schrobben om het eraf te krijgen. (misschien dat ik 'm te lang heb laten zitten ofzo, weet het ook nietā¦) maar ik had niet het idee dat het echt goed werkte
^^ misschien was de strip nog niet helemaal hard & opgedroogt, dan krijg je dat.
Nivea
Ook Nivea hier, maar de keren dat ik ze gebruikt heb kwam er bijna niks af. Dus ik denk dat ik ze verkeerd āaanbrengā.
Ik heb die van het Kruidvat, Nivea Ʃn Essence gebruikt en ze werkten allemaal niet ><
Iemand een idee hoe je wel van je meeƫters af komt?
āvroegerā gebruikte ik die van kruidvat huismerk, die werkte ook erg goed!! geen idee of ze die nog verkopen. Die werkte stukken beter dan die van nivea.
ik heb de goedkoopste gepakt bij de DA, ik weet helaas niet meer welk merk het was maar het werkte wel.
en je kunt het spul trouwens ook zelf maken, wist je dat ?
Ik heb die van kruidvat gehaald, werkte niet bij mij.
die van de Action is fijn. Die van Nivea kost 6 euro ofzo, echt vet duur en zeker voor zijn kwaliteit