Ervaring met XXL?

Dag dames, vanochtend een mailtje in de box van een erotische webshop waar ik eerder bestelde, toch maar even kijken en toen kwam ik op een XXL vibrator uit, iets wat ik altijd al eens WIL proberen.

Hoe is jullie ervaring betreft de veiligheid en pijn? Mijn vriend was namelijk niet heel groot geschapen dus pijn deed het toen nooit, gelukkig genoot ik er wel van maar wat betreft echt groot? Zelf zit ik er aan te denken om dan wel glijmiddel te gebruiken maar glijmiddel heb ik nog nooit gebruikt dus hoe moet ik dat dan weer gaan ervaren?

Gaat om deze http://www.adultwinkelen.nl/producten/gigantische_vibrator_505.html

Ik denk dat je dat beter op een ander soort forum kunt gaan vragen,
de meeste kiddo’s hier zijn net 16 ofzo…

Maar om je vraag te beantwoorden, nee k heb er geen ervaring mee

Ach, ze zit op het seksboard en er komen wel meer vragen over vibrators voorbij.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou je vraag nog eens stellen in het algemene speeltjes-topic, of een keer langsgaan bij een seksshop. Daar kunnen ze je het beste advies geven, ook wat betreft glijmiddel.

dat past toch nooit :face_with_raised_eyebrow:

holymoly waar moet je bijna een halve meter in kwijt dan :astonished:

geen ervaring mee maar sjeeezus, dat ding is echt huge.

Ja die komt er boven weer uit, nee ontopic.
ik heb er geen ervaringen mee.

Bedankt voor jullie leuke en grappige reacties, wie weet reageert er binnenkort iemand met wel ervaring en anders moet ik dat zelf maar ervaren zonder informatie van ervaring :slightly_smiling_face:

Laat je het ons dan wel weten hoe jou ervaring was.

Inderdaad. Daar zitten mensen die wat meer bezig zijn met dat soort dingen.