Ervaring met weightcare repen

Ik ben nu begonnen me weightcare repen , na hoelang waren jullie afgevallen door dieet repen enzo te eten

Geen ervaring, behalve als toevoeging bij m’n eetlijst, dus om aan te komen :wink:.
Serieuze vraag… Waaaaaaarom wil jij überhaupt afvallen!?

Van dieetrepen zal je niet afvallen. En als je dat al doet, zal het binnen no-time er weer aanzitten. Eet liever gezond/gevarieerd in combinatie met sport.

dus eigenlijk is het gewoon ongezond

Dat weet ik niet. Daarom heb ik ze even opgezocht.

Ontbijtreep is een lekkere zoete maaltijdreep met een ‘bite’. De reep is een heerlijke maaltijdvervanger, geschikt voor alle stappen van het ABC-plan.
Hier is begint het mij al te irriteren. Een koekje mag en kan geen vervanger zijn voor een gezonde maaltijd :wink: [i]

Eén reep bevat 200 calorieën (kcal) en alle essentiële voedingsstoffen die je dagelijks nodig hebt. Bovendien bevat de Ontbijtreep extra veel voedingsvezels, waardoor je langer een ‘vol’ gevoel hebt. [/i]Klopt, de voedingsstoffen zijn helemaal niet heel verkeerd. Maar er zitten gewoon onnodige dingen in.

Tip!
Alle maaltijdvervangers van Weight Care zijn inwisselbaar. Dus je mag naar hartenlust variëren. Wil je de Ontbijtreep liever tijdens de lunch? En begin je de dag graag met een shake? Geen probleem!
Ik geloof dat je je ochtend moet beginnen met een goed onbijt denk aan. Ei, havemout, yoghurt met inhoud, twee botherhammen + fruit etcetera. Kortom zo eten dat je gewoon goed vol zit. Zo komt je metabolisme op gang. Shakes en repen naaah. Een eiwitshake kan je drinken maar doe dit dan bijvoorbeeld naast je ontbijt of ervoor. Niet als vervanger.[i]

Voedingswaarde & ingrediënten
Ontbijtreep bevat extra veel voedingsvezels en een gezonde portie eiwitten. Door deze extra voedingsvezels is de Ontbijtreep een natuurlijk en extra voedzaam ontbijt, dat bijdraagt aan een gezonde darmwerking en optimale spijsvertering. Een vezelrijk ontbijt heeft bovendien een gunstige invloed op het gevoel van verzadiging. Het duurt hierdoor langer voordat je weer honger krijgt.
[/i][b]Voor de sporter: Er zitten inderdaad eiwitten in. Best nog wat. Maar de toegevoegde meerderheid was niet nodig geweest.

[/b]Daarom zeg ik, ga gewoon lekker zelf mueslierepen of iets dergelijks gooi daar noten in, misschien een stuk fruit optioneel eiwitpoeder etcetera. Dit is stukken gezonder en vaak goedkoper! En het beste, ze vullen prima.

Maar concreet antwoord gevend: Nee deze repen zijn niet gezond voor het doel waarvoor ze worden gebruikt of jij ze wilt gebruiken :wink:

bron: http://www.weightcare.nl/productinfo.php?cid=15

Schijnt inderdaad niet zo goed voor je te zijn als een ‘echt’ gebalanceerd dieet. Maar damnnnnn die dingen zijn lekker. Chocolade en karamelzooi voor 90 kcal, why not.