ervaring met samsung u700 of u600?

nou de titel zegt het al.
wat is jullie ervaring met de samsung u600 en u700.
want ik wil een van de twee gaan kopen
maar las wel wat slechte reacties.

xx

ik zou niet voor een schuif gsm gaan…

Geen ervaring, dus dit is gewoon een upje.

Noop, ik heb de samsung G800. Zie dit als een upje XD

Ja, heb u600.
Bevalt me anders prima.

Duidelijk niet voor de u700 gaan, die heeft mn moeder.
Dr zit echt NIETS leuks op, en dat draaischijfje werkt voor geen kont.
Als er een krasje op je scherm komt is heel je mobiel verpest, en geloof me, het is echt onmogelijk om te voorkomen dat er krasjes op komen :slightly_smiling_face:
Als ie een beetje gaat slijten, gaat het zilvere kleurtje weg en wordt t wit, ziet er echt niet uit. ><
en ehmmm, wat kan ik nog meer zeggen… Ohja. Er zit zo’n touchscreen-toets op, ofzoiets, waarbij je een noodoproep/video-oproep/nogwatdingen kan doen, dat is echt úber irritant, want daar klik je de hele tijd vanzelf op :’) Nou. Das wars. N paar vrienden van me hebben de u600, die is wel fijn geloof ik :slightly_smiling_face:. Zitten ook leuke dingen op enzo!

Ik heb ook de G800, echt een UBERfoon! [a] Zie het als een tip. x)

oke bedankt
dan ga ik denk ik voor de u600,
nog meer?

heb jij geen last van traagheid en vastlopen?

Ik heb de U600 ook. Of hij me bevalt? Nee.

Heb hem 2x moeten laten maken
1e keer; scherm deed het niet meer. Het begon met een paar ‘krassen’ binnenin, en daarna werd het gewoon helemaal zwart.

toen 2 maanden moeten wachten voordat ik hem terugkreeg.

2de keer; Had hem nog geen dag terug, deden de toetsen het niet meer :pensive:
Mn vader is de dag erna teruggegaan (aangezien het zondag was :p)
Meteen diezelfde dag teruggekregen.
Tot nu toe is er niks meer mee gebeurd, het gebeurde net voor de vakantie dus :stuck_out_tongue: alleen hij is best traag moet ik zeggen, als ik een liedje opzet moet ik eerst een eeuwigheid wachten.

Ben blij als ik volgend jaar een nieuwe krijg :slightly_smiling_face:

oh okee.
dat is wel rot dan.
al is hij al vaak stuk gegaan.
iemand nog een soort gelijke of hele goeie mooie mobiel?:wink:

up

géén u600 nemen!

probleem 1: letters in menu en bericht stonden in spiegelbeeld, erg irritant! ben terug gegaan naar een bussines center, hij is gelijk gemaakt.
Probleem 2: was nog geen week nadat ze ;m hadden gemaakt, beeldscherm had heel even kleur en vervaagde toen in een wit scherm, daarna was ie helemaal zwart.
weer teruggegaan, na een week kreeg ik m terug.
Probleem 3: opeens gaat de batterij binnen 1 dag leeg, terwijl ik er bijna niks mee doen, ik maak geen foto’s, luister geen muziek. maar gaat toch bijna elke dag leeg.
wéér terug gegaan, nieuwe batterij.

Ik heb de telefoon een jaar!

ik heb zelf de u 700 opzich is hij wel leuk mar diemobiel van em zus dar kan je meer op en die mensen die ik ken en die die mobiel ook hebben en bij hun was die wel een paar keer kapot … en bij mij deed die soms ook best langzaam en er was een keertje iets paars op het scherm … maar verder wel goed :slightly_smiling_face:

oh oke en welke heeft je zus dan?

Ik heb de U600, en hij is ge-wel-dig. Ik zou hem alleen niet te vaak laten vallen
Oh en btw, de phonehouse is echt een verschrikkelijke winkel. Ik weet niet of je hem ergens anders ook kan halen, maar ik heb dat dus wel gedaan, en mn mobiel is nu stuk (ligt niet aan de kwaliteit maar aan mij) en ik ben hem al 3 maanden kwijt :open_mouth: En de service daar is verschrikkelijk

een vriendin van mij heeft de u600, en ze laat hem echt súper vaak vallen. en hij doet het nog steeds super goed! ze heeft hem in donkerblauw, heel mooi! ik zou echt voor de u600 gaan, want de u700 is binnen een maand dat zilver er afgebladderd had ik op kieskeurig gelezen!
en de u600 is ook mooier is mijn mening. =)

E840 misschien?
ik ga binnekort wss voor de L170…

Neen.

die heeft G600