Ervaring met Priorin?

Hoii ik begin de laatste tijd steeds meer haaruitval te krijgen en me haar word ook super dun… Ik dacht er dus aan om het product priorin te gebruiken, maar wil wel eerst even weten of het wel helpt enzo x

En oja ik stijl mn haar bijna elke dag dus waarschijnlijk komt het daardoor, dus ben echt bang dat ik dalijk geen haar meer over heb :blush:

Hoi! Voor het stijlen van je haar kan je dit heel goed gebruiken L’Oreal HotStraight werkt echt super!

Edit: Nja ik heb dus geen ervaring met die Priorin, maar die spul van L’Oreal is een goed middel voor als je je haren gaat stijlen :slightly_smiling_face:

niet je haren meer stijlen (:
dat is echt vergif

Minder stijlen zou ik zeggen. En beschermende producten gebruiken voor het stijlen, herstellende maskertjes enzo…
Ik heb geen ervaring met Priorin verder, maar misschien heb je hier toch wat aan.

Hey ik gebruik dat product ook, maar heb eigenlijk niet echt het idee dat het werkt…

Ik weet het, ik stijl het niet echt elke dag maar meestal om de dag ofzo

Ben je naar de dokter geweest? (als het ernstig is)
Koop anders een ander product voor je haar, vraag de kapper om advies.
Ik heb geen ervaring met Priorin maar wel een upje voor jou

Ik zou helemaal stoppen met stijlen, even je haar laten rusten dat is echt het beste. Al die middeltjes lijken me allemaal een stuk ongezonder/minder effectief, maar dat is wat ik ervan denk.

Ben ik nu echt dom als ik niet weet wat Priorin is?

^ Daar heb je google voor