Ervaring met NewLook

Hoihoi! Ja, ik heb lopen zoeken naar zo’n onderwerp maar ik kon er gee nvinden dus heb ik er zelf maar een aangemaakt… Mijn vraag is; heeft er iemand ervaring met bestellen bij newlook.co.uk? En wat zijn de verzendskosten nou? 5 Pond ja, maar is dat dan per kledingstuk of niet? haha ;p ik kan het namenlijk echt nergens vinden

P.s. mischien als ik iets niet pas/ toch niet wil hebben verkoop ik het via marktplaats, zijn er dan misschien geïnteresseerden?

1: Er is een New-Look topic. Daar had je het kunnen vragen, want er waren mensen die ook via internet hadden besteld.
2: £5 is het totaalbedrag aan verzendkosten. [Net als pakket-post in Nederland ¤6,75 zijn.] Dit is vorige maand bij een artikel op de Home-page ook aangegeven.
3: Bij ‘Delivery & Returns’ op de NewLook website, kan je klikken op ‘New Look The Netherlands.’ Dan krijg je een Nederlandse pagina met info:

"- Betaling is enkel mogelijk in Engelse Pond. Hierbij gelden de wisselkoerssen van uw bank op de dag van de transactie.

• Verzekerde verzending binnen de 5 à 7 dagen
    Tarief van £5,00.
  • Wisselen/Terugbetalingen enkel mogelijk via de post
    Geen wissel/terugbetaling mogelijk in de winkel."

Tadaaaa…

@ 1: raar want ik had wel new look ingetikt bij de zoekmachine dinges…
@ 2: vorige maand zat ik niet zoveel op girlscene
sorry !

Ik heb er besteld, ging prima. Zie: http://www.girlscene.nl/s…&submit.y=0&submit=submit

Weird :open_mouth:

Ahja, nu weet je het ook :grin: