ervaring met MSM poeder (haargroei)

heeey,

ik ben al sinds groep 8 (zit nu in de 3e klas) bezig om mn haar te laten groeien. Mijn haar kwam in groep 8 tot aan mn schouders en komt nu pas bij mijn oksels. Dus mn haar groeit heel langzaam. ik had ergens gelezen dat je je haargroei met msm poeder kan versnellen. heeft iemand ervaring met msm poeder (of tabletten). of heeft iemand ervaring met andere dingen voor de haargroei?

x

Is volgens mij gewoon allemaal placebo.

Interessant, maar waar heb je dat dan gelezen? Slik zelf al geruime tijd MSM tablatten van Pharma Nord, het enige wat ik kan vasstellen is dat mijn haar iets van mijn oude kleur terug heeft gekregen. Maar sneller groeien… Ho maar!!

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=746

Lees dit topic maar eens.

• MSM
MSM staat voor methylsulfonylmethaan of DMSO2. Het is een variant op dimethylsulfoxide of DMSO, een oplosmiddel dat chemische middelen door de huid het lichaam in kan transporteren. Volgens sommigen is MSM bijzonder goed voor het menselijk lichaam, en kan het ernstige ziektes als kanker en diabetes voorkomen. Op haarforums wordt geclaimd dat het de groei van haar en nagels stimuleert. Het middel is echter zeer omstreden: de werking is niet bewezen.

okee thanks! dan moet ik maar geduld hebben of bestaat er iets anders?

Dat bestaat niet. Helaas zou je moeten wachten. Maar je moet juist naar de kapper voor de dooie puntjes! En als je krullend haar hebt lijkt het minder snel te groeien door de krul