Ervaring met Mooieriemen.nl

Hi!

Heeft iemand ervaring met www.mooieriemen.nl ? Zag daar hele leuke en betaalbare riemen en nu geen verzendkosten, dus wil eigenlijk een riem kopen daar.

Maar vroeg me af of het betrouwbaar is? Iemand daar al wat gekocht? En hoe gaat de betaling en hoe snel heb je het?

Bedankt vast voor je reactie!

Kzou het niet weten, Sorry!

Ik vind ze ontzettend lelijk en totaal niet betaalbaar dus heb gelukkig geen ervaring :slightly_smiling_face:

betaalbaar?!

Okay… ze zijn niet allemaal betaalbaar nee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar die ik wil is nog geen 30 euro. Dat gaat nog wel.

duurrrr…Ik heb geen ervaring maar vind het er wel betrouwbaar uit zien.Heb weleens gelezen dat iemand zo’n riem voor haar moeder had gekocht, en die had het wel ontvangen.

wauw!
die zijn echt wel duur en lelijk!

Ik heb gekeken bij onder de 30 euro,
nou dat ding vind ik afgrijselijk !

Ze vraagt toch niet wat jullie ervan vinden ? Help haar gewoon.

Je kan er betalen met paypal, das wel een goed teken, via paypal kan je namelijk altijd je geld terug vragen…

we helpen haar! we beschermen haar tegen het kopen van
niet zo mooie te dure riemen. Lief van ons tog?
En daarbij, als ze ze mooi vind koopt ze ze als het goed
is tog wel, ongeacht wat wij er van vinden!

Hhaa ^^

zelf nog nooit wat gekocht. maar het ziet er wel betrouwbaar uit.

Nee geen ervaring mee.
En ik vind ze afschuwelijk dus dat zal wel zo blijven.

Okeejj… ik ga er nog maar eens over nadenken…

Bedankt voor jullie eerlijkheid hoor!

Waarom zou je twijfelen als mensen zeggen dat ze het lelijk vinden? Jij vindt het toch mooi, daar gaat het toch om?
(Je vroeg trouwens ook niet naar wat je van de riemen vond maar naar of de site betrouwbaar is… dus beetje vage reacties hier :S)
Dat ze duur zijn had je zelf ook wel wel gezien.
De site zelf ziet er betrouwbaar uit en je kan met paypal en zo betalen, dus als je er een wil bestellen kan je dat wel wagen denk ik.

Ontzettend lief, haar kledingsmaak afkraken. Heeft ze echt wat aan.

wij hopen van wel :slight_smile: