Ervaring met kleding verkopen

Hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met het verkopen van kleding op rommelmarkten? Dan heb ik het even niet over koninginnedag?

Ik heb wel een keer op een rommelmarkt gestaan maar dan met andere dingen, puzzels etc. en dat ging best goed. Alleen nu vroeg ik me af aangezien ik een hoop kleding over heb en een vriendin van me ook, of kleding verkopen op een rommelmarkt ook daadwerkelijk wat opbrengt? Dan bedoel ik dus kledingstukken verkopen rond de 4 euro ofzo.

Hopelijk zijn er een aantal meiden hier die hun ervaringen kunnen delen!

Geen idee. Zelf zou ik niet zo snel kleding op een rommelmarkt kopen, alleen als het echt [nog steeds] mooi is en jullie er zelf verzorgd/leuk uitzien zodat ik weet dat het niet gedragen is door een onhygiënisch iemand (’:

Ben het met HPfangirl eens! Zou het eerder via marktplaats of via een forum op girlscene verkopen!

haha mijn moeder staat daar wel eens mee maar het is elk jaar verschillend vorig jaar heeft ze echt heel goed verdiend maar dit jaar dan weer bijna niet dus ik denk dat je het dan zelf even moet uitproberen(:

Mm. ik denk dat je wel wat zult verkopen, maar dat het niet genoeg oplevert tegenover de tijd die je er dan in stopt. Misschien is marktplaats een beter idee? Dan heb je een grotere doelgroep.

Bedankt voor de reacties!

Marktplaats is idd wel een optie, probeerde het uploaden van foto’s en steeds opnieuw plaatsen van advertenties te vermijden aangezien ze op begeven moment er weer af gaan. En uiterraard was ik van plan om alleen nog goede kleding te verkopen, netjes wassen en gestreken enzo :slightly_smiling_face: Ik heb het mensen wel eens zien doen dus ik vroeg me af of er meiden hier waren met die ervaring maar waarschijnlijk niet zoveel =]

De meeste mensen associëren rommelmarkten met ROMMEL en dus ook stoffige voorwerpen, zelf zou ik er geen kleding van kopen maar ik koop wel leuke kleine accessoires, je kan wel proberen natuurlijk maar ik weet niet of je er veel mee zal verdienen. Ik zie niet zoveel meiden op de rommelmarkt hier, maar dat kan natuurlijk verschillen in Nederland.
Ik zou het gewoon naar de kringloop brengen, denk ik.
Of met de kleding die ik nog wel kan gebruiken even bewaren, misschien customize ik het wel een keer :slightly_smiling_face:
~ ik wou ook wel een keertje mijn Diddl-spulletjes verkopen op een rommelmarkt, maar later vond ik het een slecht idee omdat ik bang was dat iemand me zou herkennen hahahaha