Ervaring met kin-correctie?

Hello.

Ik vindt het best vervelend om hier een topic voor te maken, maar het zit me aardig dwars.
Ik heb in verhouding met mijn gezicht een aardig kleine kin, hij staat best wel naar achteren en er zit een deuk(vanaf voorkant gezien horizontale deuk) in. Ik heb me eigenlijk altijd al onzeker gevoeld over mijn kin, vooral omdat hij dus niet echt pas bij de rest van mijn hoofd? Vooral als je aan de zijkant kijkt.

Ik vroeg mij af of hier meiden zijn die hun kin hebben laten vergroten, dus geen kaak operatie.
Ik heb wel boven en onder een beugel, en mijn ondertanden moeten naar achteren, dus ga eens even vragen wat mijn tandarts denkt, of hij vindt dat mijn kaak ok staat of niet.

Ik hoop dat er iemand is die er ervaring mee heeft.

Die deuk heb ik ook en ben ik ook onzeker over. Maar sorry ik heb er verder geen ervaring mee. Bij mij helpt het om bij andere mensen op hun kin te letten. Ik heb nog nooit iemand gezien met een mooie kin, als je er echt goed op let.

^
*highfive* Ik heb nog nooit iemand gezien met zo’n deuk, afgezien van mijn vader(heb ik van hem ;w;).
De deuk zelf is opzich niet erg, die heb ik zowaar geaccepteerd, alleen dat mijn kin zo klein is erger ik mij zo aan. Ik heb mezelf zelfs aangeleerd om mijn onderkaak iets naar voren te doen zodat 'ie groter lijkt.

-

Ik heb zelf juist dat mijn kin ‘kort’ is of mijn onderkaak geen idee, maar vind dat ook lelijk :’). Vind sowieso de meeste hoofden van de zijkant niet zo mooi :’)

^
In ieder geval is het een beetje een troost dat ik niet de enige ben.
Klopt wel dat de meeste hoofden niet heel mooi zijn vanaf de zijkant, maar een beetje fatsoenlijk profiel zou wel leuk wezen.

Ik vind mijn kin juist te groot, dus ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Up :slightly_smiling_face:

-

Ik vind je kin oprecht heel normaal? Ik vind het niet superrond. Vind je kin echt niet lelijk. En je handen neus is btw ook niks mis mee vind ik.

Haha okay, thanks. Echt stom maar soms zie je dingen van jezelf en dan denk je echt wow. Ik moet dan even horen dat het niet zo is.

snap ik hoor, heb ik ook heel erg met bepaalde lichaamsdelen.

^ Wees gerust Chino, ziet er heel normaal uit en ik vind het ook niet lelijk!

Kopjechino ik vind je kin ook gewoon normaal. Je bent een mooie meid, en hoeft er niet onzeker over te zijn.
Ik denk dat iedereen wel kleine dingentjes heeft die hij/zij zelf niet mooi vindt, maar die andere niet opvallen.