Ervaring met breast success creme? Voor grotere borsten?

hallo allemaal, ik heb kleine borsten, maar wel een mooie vorm rond. Ik zou het alleen voller willen, de operatie zou ik niet durven want heb er veel over gehoord. Nu heb ik gehoord van pillen en deze creme. Ik wil ook liever geen pil innemen dus dacht ik aan deze creme. Zou ik het proberen? Zijn er mensen die ervaring met deze creme hebben? Graag jullie mening…

Allemaal onzin. Je kan je borsten niet vergroten door middel van creme’s of pillen. (Tenzij je de pil gebruikt en je het als bijwerking hebt)
Verder is het allemaal onzin. Als die dingen werkelijk zouden deugen zou er toch wel veel meer over te zien zijn in de media.

Je moet het ofcourse zelf weten, maar ik geloof er niet in.

Die crèmes bestaan omdat de industrie inspeelt op onzekerheden, en dat is de enige reden. Die crèmes bestaan niet omdat ze werken - waarom zouden mensen anders nog plastische chirurgie ondergaan voor grote borsten, als het met een simpele crème al zou werken?

Ik heb ook kleine borsten en ja, soms zou ik wel eens willen dat ik grotere had, maar ik heb er op zich geen problemen mee.

Of je accepteert wat je van moeder natuur hebt gekregen. Kleine borsten zijn dikke prima

Ik heb je andere topic ook al gesloten, deze doe ik dicht om dezelfde reden.