Ervaring met bikini's van Victoria Secret?

Hi!

Ik wil graag online een bikini van Voctoria Secret bestellen.
Het is een triangel bikini en gaat tot maat L.
Ik weet alleen niet zeker of het bovenstukje mij past

Weet iemand welke cup deze maat L heeft?
xxx

Sorry, geen idee, & de verzendkosten zijn behoorlijk hoog dacht ik zo… Maar ik ga deze zomer naar NYC dus inkopéeeen -wat ik vorig jaar niet deed; stupid!-

Maar:

LIEEEEEFDE voor VS :smiling_face_with_three_hearts:

ik weet niet precies welke cupmaat l is, maar ze vallan wel een maatje kleiner.
ik had een s besteld en het viel echt heel klein terwijl ik net aan A heb.

Haha ja nou ik heb echt droombikini’s gezien, dus dat heb ik er wel voor over maar als het dus niet past is het super zonde!

Toch bedankt!

is het anders niet mogelijk om er 2 te bestellen en dan de gene die niet past terug te sturen, kost wel meer geld maar dan heb je meer kans dat er een goede bij zit

Weet iemand hoe hoog de verzendkosten zijn dan?

hier staat toch wel genoeg informatie? :grinning:

http://www2.victoriassecr…cm_mmc=vs--x--x-_-14478

Oh wacht, ik heb het gevonden geloof ik.
Als je totale besteding tussen 0 en 75 dollar is betaal je 27,99 dollar aan verzendkosten! Holy…

@ LoveFun
Dankje! Volgens mij heb ik hier wel wat aan! Nou maar hopen dat als ze écht niet passen in het kan terugbrengen.
@ SundayMorning_
Dat is best wel duur haha. Had zelf al gezocht maar kon de prijs niet vinden. Ach, ik denk dat ik het er wel voor over heb want hier (Groningen) in de winkels kan ik écht geen leuke bikini’s vinden…

i (L) victoria secret

Ik vind die bikini’s erg leuk, alleen ik vind het niet handig om bikini’s te kopen op internet…
niet dat je wat aan deze reactie hebt

ehm, ik heb maatje S en ik heb ongeveer cub 70B.
ik had em besteld toen ik nog ehm 80B had tot 75C. maar nu ben ik afvgevallen enneeeee heb nu ietsvan 70A/70B.