Ervaring met biergistpillen

Hi girls,

Ik slik nu nét een week biergistpillen. Ik heb ze van het kruidvat eigen merk gekocht, 240 stuks voor €2,30 (lekker goedkoop hihi) ik moet 3 maal per dag 3 pillen innemen.

Ik heb gelezen dat biergistpillen goed zijn voor je huid (puistjes dus), haar (ook de haargroei) en je nagels.

Ik hoor en zie verschillende reacties over deze pillen. Bij de een heeft het wel een goed resultaat, de ander merkt niks. Ze zeggen dat het minstens 2 weken duurt voor je iets gaat merken dus ik wacht het af.

Heeft een van jullie toevallig al ervaring met biergistpillen? En helpen ze echt voor een betere haargroei? Ik hoor van veel meisjes dat hun haar echt snel is gaan groeien.

Ik ben er zelf ooit aan begonnen maar ik ben na 2 weken gestopt omdat ik las dat biergistpillen schimmels kunnen opwekken (vaginale schimmels, of op je hoofdhuid oid).

Dus ja pas in ieder geval ermee op :slightly_smiling_face: Ik wil je niet bang maken hoor maar het kan dus wel.

Ik merkte wel wat verschil maar dat kan ook verbeelding geweest zijn.

Oké, en je haar, weten jullie of dat ook sneller gaat groeien door deze pillen?

Ik heb zo’n zelfde pot helemaal opgemaakt maar merkte niks. Niet aan mn haar, niet aan mn huid en niet aan mn nagels.

Dit inderdaad. Zeker als je 9 pillen per dag neemt is de kans op schimmels érg groot. Ik zou er niet aan beginnen. Zorg dat je gezond eet en genoeg water drinkt, dan krijg je prachtig haar, huid en nagels.

Mijn oudere broer heeft ze wel een tijd gebruikt, hij was toen achterin de twintig en voor hem had het wel goede resultaten, als in zijn huid met acné werd er zeker wat rustiger van in combinatie met goed schoonmaken.

Dat is natuurlijk wel een (volwassen) man, dus het vergelijk is misschien enigzins krom maar hij had er in ieder geval wel baat bij.

Voordat je verschil zou merken in je huid en haren ben je zeker 3 maanden verder, echt geen 2 weken… Was het maar zo! Bij sommigen helpt het ja, maar je moet geduld hebben en inderdaad oppassen voor schimmelinfecties e.d. tijdens gebruik.

Oké bedankt!

Nee. Ik mag ze nu niet meer, maar ik heb niks gemerkt.
En ik vind ze super smerig!

ik merkte geen verschil na lange tijd slikken, dus ik ben weer gestopt.

Ik vind ze wel meevallen, mar ben ook gewend om pillen te slikken. Waarom mag je ze niet meer?

Upje

Ik slik ze nu bijna 2 weken en m’n haar valt wel minder snel uit. Ik slik ze in combinatie met kruidvat haarvitaal tabletten dus dat kan ook meewerken. Ook lijkt m’n haar al wat dikker. Hopelijk gaat het ook snel groeien!

Euh ik heb ook die pot van het kruidvat… Daar staat op dat ik 3maal daags 6pillen moet nemen: dus 6 's ochtends, 6 's middags en 6 's avonds…
Bij jou niet dus xo?