Ervaring ladyshave?

Hallo, ik zou me graag een ladyshave aanschaffen voor bikinilijn, benen en oksels maar ik weet niet goed welke, liefst een goedkope (rond de 20 euro, max 30) en een die zorgt dat alles egt GLAD is!
Ik dacht misschien aan deze? heeft iemand ervaring met deze ladyshave, of betere suggesties mogen ook (: dankje!

http://img.prijsvergelijk.nl/images/ladyshave/philips-hp6341.jpg

Zoek ut op in internet

niet voor alle plekjes geschikt
(26-06-2012) , carrolien19 , ZWAAG , 21 - 30 jaar
Prima voor benen, maar bij oksels en bikinilijn vond ik het onprettig aanvoelen. Raad zeker aan om niet droog te scheren want dat vond ik dus niet prettig aanvoelen.

Prijs-kwaliteit: 3Voldoet aan verwachting: 2Gebruiksgemak: 3Vormgeving: 4
Reageer op deze review Geef compliment Delen: Share on facebook Share on twitter Share on hyves Share on email

Algemene beoordeling
2 van 5
2

Was deze review nuttig? Ja (0) Nee (0)
profielfoto Fornax
mooi artikel
(10-07-2012) , Fornax , BRUMMEN , > 70 jaar
Deze Philips HP6341/00 ladyshave is prima in gebruik. Is goed betaalbaar en zeer gebruiksvriendelijk. Het is voor dat geld beslist een aanrader. Klein min punt is misschien dat deze met batterijen is uitgevoerd. Maar dat is voor het gebruik geen enkel bezwaar.

Prijs-kwaliteit: 4Voldoet aan verwachting: 4Gebruiksgemak: 4Vormgeving: 4
Reageer op deze review Geef compliment Delen: Share on facebook Share on twitter Share on hyves Share on email

Algemene beoordeling
4 van 5
4

Was deze review nuttig? Ja (0) Nee (0)
profielfoto willlberg
handig artikel
(01-06-2012) , willlberg , DEDEMSVAART , 61 - 70 jaar
Gebruik hem nu een paar dagen en ben tevreden.
Je moet wat harder drukken om alle haartjes te verwijderen.
Goedkope en goede ladyshave.

Prijs-kwaliteit: 5Voldoet aan verwachting: 4Gebruiksgemak: 5Vormgeving: 5

Ik heb een ladyshave, een andere dan het plaatje. Het werkt prima, vooral na de winter is het fijn, als ik mijn haren al die maanden niet heb geschoren. (ja, iew) Dan gaat het sneller dan met een scheermesje. Echter, als je het wel elke week bijvoorbeeld scheert, is een scheermesje veel sneller en precieser.

geen ervaring met ladyshavesss