ervaring biodermal & dr. van der hoog?

titel zegt t al! ik wil graag wat nieuwe spulletjes proberen, ik gebruik nu biotherm biopur, tis we fijn, maar ik denk dat mn huid er al aan “gewend” is.
ik heb een gecombineerde huid, echt heel irritant, want ik heb altijd last van velletjes & puistjes.

Ik dus ook! Ik gebruik de facewash van biodermal, wel duur, 10 euro, alleen het helpt heel goed. De zeep reinigt je huid van vieze dingetjes en voelt weer lekker fris aan, maar het werkt ook lichtelijk terugvettend en gaat al die velletjes tegen. Het droogt je huid dus niet uit wat puistjes ook verergert(eigenlijk verergert bijna alles puistjes xD) ik had ooit dagcreme van dr. hoog en ook van biodermal, die 2e vond ik beter maar ik heb nooit zoveel met dagcremes. Ik hoop dat je iets geholpen heb

ps. die zeep van biodermal is duur, maar je hebt per keer maar echt een druppel nodig en het schuimt al over je hele gezicht! Dus je doet er heel erg lang mee!

bij de kruidvat is deze week een actie voor 2 van der hoog producten voor 10 euro! Ik heb ze ook, en ben er erg tevreden over!

@inception1. Was dat niet vorige week ook al?
ik gebruik die crèmes (dag en nacht) en dacht lekker goedoop, maar het geldde toen alleen voor ClearSkin ofzo.

oke, dankjewel! ik denk dat ik even wat ga proberen van dr van der hoog als die aanbieding er nog is! en anders biodermal :slightly_smiling_face:

ik heb ook last van velletjes (vaak droge huid). Ik gebruik vochtarme creme van biodermal, is echt fijn :slightly_smiling_face:

ik heb een tijdje Bio-Oil gebuikt. Dat werke bij mij ook wel tegen droge huid en vlekjes enzo.

Bio-oil is echt goed,
en biodermal vind ik persoonlijk echt een super goed merk, vooral de p-cl-e creme.

Dr van de Hoog heb ik een tijdje gebruikt, maar die producten drogen best wel uit. Je zou de facewash van Plante System eens kunnen proberen, die vind ik persoonlijk erg fijn. Wel wat duurder -¤14,95-, maar hij werkt geweldig.

oke, ja ik heb bio-oil ook een tijd gebruikt, ik vond t fijn, maar t deed niet veel voor mn velletjes helaas, maar wel voor mn puistjes, haha best raar.
ja, als t een beetje prijzig is vind ik t niet erg, ik heb t er wel voorover als t fijn is :slightly_smiling_face:
welke creme van biodermal raden jullie me dan aan?
en waar kan je dat plante system kopen ?

ik heb garnier die borstel, erg fijn & ik merk dat ik minder puistjes krijg. (: ik heb alleen geen idee meer hoeveel die kostte.