Ervaring bikini?

Hoi :’)

Heeft er iemand misschien ervaring met deze bikini?

http://i56.tinypic.com/21lk6ll.jpg

Ik bedoel dus: zijn de cups gevoerd/met een padding of is het een los stofje?

Bij de beschrijving staat dit er niet bij, maar dat stond er bij een bikini die ik vorig jaar had ook niet bij en die had dat wel. Maar niet alle bikini’s van de H&M hebben dat. Volgen jullie het nog haha?

Alvast bedankt, XXX

Haha ik snap je :stuck_out_tongue:
Maar sorry, geen ervaring met die bikini.

Maar de cups kan je er altijd uithalen hé.

Je kan de cups idd er altijd uithalen, ik heb ervaring met deze bikini het is echt comfortable. Alleen als je niet de goeie maat hebt dan zakt ie heel makkelijk af ( dus wel passen voor je zoiets koopt).:wink:

Ik vroeg me dus af of er van die cups inzitten, want dat vind ik wel beter.
Hij is dus fijn? Maar ik heb kleine borsten (70A) dus ik weet niet zeker of dat em dan wordt :’)

ik heb dat model maar dan van vorig jaar (gewoon blauwe gladde stof) en daar zat dus geen vulling in T_T
maar het was ook weer geen superdunne stof,dus opzich is het wel ‘‘veilig’’ om in gezien te worden :stuck_out_tongue:

Die heeft geen cups, maar valt ook aardig klein uit, bij mij tenminste…

Oei, geen cups is niet de bedoeling, dan hou ik helemaal bijna niks over denk ik :’)

Jammer, ik wou die eerst ook.

ma dat word um dan niee,

Alsof die ene cm dat die cups dik zijn nou echt verschrikkelijk veel uitmaakt voor je cupmaat. Niet dus…

^ Ja wel dus, het gaat me er niet om hoe dik je borsten er van worden, maar meer om dat het wat beter vorm geeft. Dus dan maakt het zeker wel uit of het een vormende stevige cup is of alleen een stofje.