Ervaring bestellen Victoria's Secret

Heeft iemand hier al eens besteld bij Victoria’s Secret? Kunnen diegenen mij misschien hun ervaringen vertellen? Ik wil daar namelijk een bikini gaan bestellen. Ik zou eerst wel graag willen weten hoelang het duurt voordat het binnen is, of je problemen hebt gehad met de douane, komen er invoerkosten bij etc. Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen (:

Ik dacht dat je niet eens kon bestellen bij victroria’s secret als je in nl woont …?

Dat dacht ik inderdaad ook!

Ik heb er nog nooit besteld, maar ik weet wel dat je behoorlijk wat gaat betalen.
Sowieso zijn de verzendkosten al heel erg hoog:

http://i55.tinypic.com/bzxus.png

En daarnaast betaal je inderdaad nog kosten bij de douane. Als je onder de ¤150,- zit, betaal je 19% btw over het aankoopbedrag en dan nog inklaringskosten van rond de ¤15,-.

Er is trouwens een hyve van een meisje (of vrouw) die bestelt bij Victoria’s Secret en het dan naar jou opstuurt voor de dollarprijs in euro’s (dus een bikini van 38 dollar kost je dan 38 euro), dus dat zou je ook nog kunnen proberen. Ik weet alleen niet wat het adres van die hyve was.

Dankjewel Phaedra! Dat van die 19% btw wist ik niet.
Iemand nog ervaringen?

ik heb er ondergoed besteld, maar ik kende mijn maat wel omdat ik er in Amerika al eens had gepast en gekocht… ik weet niet meer hoe lang het duurde vooraleer het toekwam, mijn hele bestelling klopte behalve 1 broekje, daarvan hadden ze echt een totaal ander model + totaal andere print gestuurd dan die die ik wilde (ik kreeg een string met paars en geel enzo, terwijl ik nooit strings draag en al helemaal niet in paars en geel)… verder was ik er wel heel tevreden over, wat niet juist was kan je gewoon terugsturen maar dat vond ik een beetje teveel gedoe dus heb 'm gehouden :slightly_smiling_face:.
van de bikini’s die ik daar in het echt had gezien, vond ik wel dat ze meestal minder mooi waren dan op foto (beetje goedkope kwaliteit, nogal blinkend enzo), dus hopelijk ben je niet teleurgesteld!

(en ik moest erna niks extra meer betalen)

Dankje Idontmind, hier heb ik zeker wat aan! Wel jammer dat de bikini’s minder zijn in het echt, zoals jij zegt, maar ik denk dat ik het wel ga proberen, er zitten echt leuke tussen, vind ik. Die wat ik heb uitgekozen zijn niet al te duur, dus dan is het ook niet heel erg als ze tegenvallen. Wel fijn dat jij daarna niks meer hoefde bij te betalen, hoop dat ik dat dan ook heb hihi. In ieder geval wel bedankt voor je reactie!

Kun je misschien vertellen hoe de maten ongeveer vallen? Vallen ze normaal, of moet ik een maat groter nemen dan normaal of zo?

Er was toch ooit een topic over op girlscene, een bedrijf die van bepaalde winkels vanuit Amerika bestellingen goedkoop voor je konden verschippen? (zeg ik het zo goed?:stuck_out_tongue:) ik ga het eff zoeken

hmm kan het niet zo gauw vinden, miss dat iemand weet waar ik het over heb?

Er is ook een keer wat op dat nieuws van sbs6 geweest van een paar nederlandse vrouwen die allemaal dingen goedkoop vanuit amerika naar hier stuurden. Weet alleen niet wat dat was :’)

Wss zoiets wat anderen hierboven al zeiden.

Dit is het:
http://www.girlscene.nl/f…estellen…_met_fromus2eu

En nog 1: http://usshoppingservice.com/

Oh, dat is nog best wel handig! Ik zal eens op die sites gaan kijken :slightly_smiling_face: Dankjulliewel!

ja klopt! fromus2eu.com maar ik weet niet of je die bedoeld haha maar die was toen ook eens in het nieuws. alleen die is wel duur vindik, wou eens iets via hun bestellen en daar kwam het dubbele bedrag nog bij ofzo.

@ topic, ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat de verzendkosten heel hoog zijn. via hyves is er ook iemand die in amerika ergens woont en victoria secret naar nederland verzend, veeeeel goedkoper om het via haar te doen. dan kan je het gewoon zo berekenen, als een bikini $28 kost, betaal je bij haar het in euro’s dus 28. dit is haar hyves : http://victoria-s-secret-nl.hyves.nl/ heb ook een keer via haar besteld. ben je veel goedkoper uit.

ivm de maten, mijn maten zijn ong 38 en qua cupmaat ong 80B denk ik (hangt er wat van af) en bij victoria’s secret heb ik Medium en 34C als cupmaat. de small, medium en large zijn hetzelfde als bij ons ongeveer, alleen die cupmaat ja daar moet je dan wel jouw maat in weten te vinden… maar op de site staat er een size chart waarmee je alles kan meten enzo :slightly_smiling_face:!
veel succes en plezier ermee (nu ik op de site aan het rondkijken was, zag ik ook superveel mooie bikini’s, haha!)