ervaring asos

Heeft iemand ervaring met asos?

zo ja:
Hoelang duurt het tot dat je je bestelling hebt?
Is het betrouwbaar?
Hoe vallen de maten?

Zelf bestel ik best wel vaak bij asos. Prima website met een mooi, trendy en groot assortiment. De leukste producten zijn jammer genoeg vaak snel uitverkocht.

Hoe vallen de maten?
Wat betreft de maten. Hier durf ik niet veel over te zeggen. Asos verkoopt naast hun ‘huismerk’ heel veel verschillende merken. Kijk even naar de maattabel en advies per product op hun site. Meestal komen de maten heel goed overeen met wat wij normaal vinden. Het is geen aliexpress waar je moet gokken welke maat goed is. Als je een maat m koopt krijg je geen xxs zoals bij aliexpress soms kan gebeuren. Mocht de maat toch niet goed zijn, bij asos kun jij je bestelling gratis retourneren.

Is het betrouwbaar?
Yes! Al mijn bestellingen zijn tot nu toe helemaal top verwerkt. Daarnaast is het retourneren altijd vlekkeloos verlopen. Verder kun je via Ideal betalen. Lekker vertrouwd in een betrouwbare beveiligde omgeving.

Hoelang duurt het totdat je je bestelling hebt? Dit is afhankelijk van de leveringsoptie die je kiest.
Je hebt de keuze uit verschillende leveringsopties:
STANDARD DELIVERY: 4 a 5 werkdagen
EXPRESS: 3 werkdagen ongeveer
NEXT WORKING DAY: 1 a 2 werkdagen
Let op: soms krijg je het eerder of iets later geleverd.

dankje^
Alleen ik kan geen nederland aanklikken, kan jij dat wel?

De website is helaas nog niet in het Nederlands beschikbaar. Je moet het voor nu even met Engels doen. Bestellen is gelukkig heel simpel.

Oke thanks

Er is een vrij groot ASOS topic, hier kun je al veel ervaringen lezen en je kunt hier ook je vraag stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-grote-asos-topic-176536.html