eruit halen

Ik wil mijn lippiercing eruit halen en dicht laten groeien.
Maak het nog uit wanneer je dat doet? voor het slapen gaan ofzo?
ivm eten,infecties die misschien in het gaatje gaat komen.
En weet iemand misschien of je echt een litteken ofzo gaat zien of valt dat mee.
Heeft iemand misschien een foto ervan hoe het wordt als het dicht is?

Heb dit bericht al een paar dagen terug geplaats in het piercing forum maar omdat ik daar maar 1 andwoord op kreeg waar ik niet veel aan had plaats ik em hier.
xx

je vraag moet alsnog in het piercing topic.

^ als je daar geen antwoord krijgt heeft dat ook niet veel zin hè.

Ik weet niet hoe het met lippiercings zit, maar mijn oorpiercing in het kraakbeen groeit niet echt dicht. Daar blijf je altijd een gaatje zien. Volgens mij maakt het verder niet uit wanneer je hem eruit haalt. Hoelang heb je hem al? Als hij totaal genezen is dan zal hij denk ik niet meer gaan ontsteken.

Als ik een topic moest maken voor elke keer dat ik geen antwoord krijg, zou het hier ook aardig volstaan. Maaaar om dan toch maar antwoord te geven, ik neem aan dat je hem al een tijd hebt, ja dan kan je hem er gewoon uithalen, ja je blijft een litteken zien, alhoewel dit wel verschilt per persoon, er zijn verschillende creme’s die het minder kunnen maken, daar moet je wel vanaf het begin af aan al mee beginnen.

Je kunt het gewoon eruit halen wanneer je wilt volgens mij hoor.
Ik denk wel dat je altijd blijft zien gewoon een klein wit puntje ofzo niet heel erg.

Ik denk dat er niet zo heel snel viezigheid in komt… Houd het eerst even gewoon schoon, meestal zit er na een dag al een korstje op en zit het al bijna weer dicht.

Het maakt niet uit wanneer je hem eruit haalt. Ik neem aan dat je hem al wel wat langer hebt, dus is hij al genezen. Dus infecties zul je dan niet zo snel meer krijg, verwacht ik. Vooral niet als er geen sieraad meer inzit.
Litteken verschilt per persoon. Bij mensen die ik ken zie je alleen maar een klein stipje waar het gaatje gezeten heeft.