Erop afstappen?

Er zit een jongen op school die ik elke dag leuker begin te vinden en ik zou er alles aan doen om op hem af te stappen alleen…ik ben super verlegen en stap daarom meestal niet op mensen af die ik niet ken.

Ik wil hem super graag leren kennen en mijn vriendinnen zeggen dat ik dat ook gewoon moet doen.
Maar ik weet dus niet hoe.

Gewoon erop afstappen of ik nou bang ben of niet?

Of iemand anders het laten doen?

Ik weet het allemaal niet, heeft iemand daar misschien tips voor of wat ik het best kan doen?

Alvast super bedankt xxx :slightly_smiling_face:

Heeey,
Ik zeg het meestal gewoon tegen mijn beste vriend(in). Die gaat dan een beetje met die jongen praten en dan ga ik erbij staan. Dan gewoon nummers uitwisselen en appen. Zo gaat dat eigenlijk altijd bij mij.

Veel succes en kusjes,
Lindsey

zelf doen, gewoon doen haha

gewoon doen!! en zelfs als het mislukt is het voor de volgende keer 1000 x makkelijker!

Ik heb echt precieees hetzelfde… heb je misschien een keer een schoolfeest waarvan je weet dat hij er ook is? Tijdens feesten is het altijd makkelijker
Success!!

Ik had dat ook een tijdje met een jongen, ik ben ook heel verlegen, maar ik dacht signalen te hebben opgepikt dat hij mij ook leuk vond. Ik stond namelijk steeds vaker met mijn beste vriendin bij zijn vriendengroepje, door een andere jongen die ik beter kende.
Ik heb toen een keer toen het rustig was en ik de jongen die ik leuk vond bij zijn kluisje zag zitten aangesproken.
Hij bleek mij helaas niet leuk te vinden, het was nog wel een tijdje awkward, maar nu gaat het wel prima. Ik spreek hem alleen vrij weinig.
Hiermee wil ik zeggen dat het wel even balen is als je afgewezen wordt, maar het geen werelddrama is.
Probeer in ieder geval eerst een beetje contact met hem te hebben door bijvoorbeeld aan de tafels voor hem te gaan zitten in een lokaal en dan misschien te praten als er toetsen worden uitgedeeld of als je een vraag hebt.
Succes :sob::muscle:

Ik weet niet hoe oud je bent en of jij/hij al uitgaan, maar tijdens het uitgaan of op feestjes is het altijd wat makkelijker om op mensen af te stappen die je niet of amper kent. En anders tsja, wat hierboven gezegd wordt. Succes :slightly_smiling_face: