Ernstige menstruatiepijn

Hoi meiden

Ik ben al vanaf mijn 11e ongesteld ik ben nu 18. Toen ik net ongesteld was was mijn menstruatie al heel erg hevig en heel erg onregelmatig gepaard met veel pijn. De pijn was zo erg dat ik er niet meer door naar school kon en krom lag van de pijn. Ik ben toen naar de huisarts gegaan die mij vertelde dat het kwam omdat ik pas net ongesteld was. Nouja oké dat kan. Ik weer naar huis met de hoop dat het een paar maanden later over zou zijn.

Helaas toen ik 14 was was het nog niet veel beter. Ik ging weer terug naar de dokter en ben aan de pil gezet. De dokter vertelde mij dat dit zou moeten helpen tegen de pijn. Met volle moed begon ik den pil te slikken maar helaas zonder resultaat. Ik had veel doorbraak bloedingen en de pijn werd alleen maar erger. Weer terug naar de dokter en aan een zwaardere pil gezet. Helaas weer het zelfde geen resultaat. Weer terug naar de dokter en weer een andere pil ook deze werkte niet. Ben alleen 6 kilo aangekomen omdat ik zoveel eetbuien kreeg van deze pil. Ik gestopt met de pil omdat ik er helemaal klaar mee was.

Inmiddels ben ik 18 en is er helaas nog niks veranderd. 2 maanden geleden weer naar de dokter geweest om nou toch maar eens de mogelijkheden voor verder onderzoek te doen. Mijn dokter wil niks anders dan mij aan de pil zetten omdat zij ervan overtuigd is dat de pil een wondermiddel is. Ik weer met een beetje moed begonnen aan de pil een strip doorgeslikt en toen een stopweek. Gister ongesteld geworden en helaas is het weer feest vannacht niet kunnen slapen ibuprofen met Alive feminax ingenomen op aanraden van de huisarts maar helaas ook dit zonder resultaat. Ik ben nu zelfs ziek thuis van stage omdat de pijn niet te verdragen is.

Ik weet niet meer wat ik moet aangezien de dokter mij alleen maar aan de pil gooit en verder niks wil doen.

Iemand die dit ook meegemaakt heb of weet wat ik kan doen? Ben radeloos

Niemand?