Ergste week van mijn leven eindigd in een nog grotere hel !

Ik weet echt niet meer wat te doen, en hoop zo dat jullie me kunnen helpen.

Precies 2 weken geleden begon mijn relatie met de allerliefste jongen van de wereld.
We waren echt dood gelukkig samen.
Ik ben 15 en hij is 19, van leeftijdsverschil was er echt geen sprake. We hielden teveel van elkaar om onze liefde te negeren vanwege ons leeftijdsverschil.
Maar mijn ouders dachten hier anders over, (De jongen is van Marokaanse afkomst, en ik heb ongeloofelijk rasictische ouders) daarom wou ik het ook eerlijk opbiechten aan hen. Toen ze het wisten flipten ze helemaal door. Dagen ben ik niet naar school geweest en heb ik gehuild, uren heb ik gepraat, om die jongen ook maar 1 kansje te geven. Mijn ouders willen het niet ! De jongen wist dit, maar wist ook dat ik niet opgaf, en bleef doorgaan tot hij een eerlijke kans verdiende. 2 dagen geleden kwam hij nog eens tersprake, hij kreeg een soort van kans ! Ik mocht doen met mijn leven wat ik wou, maar mijn ouders zouden later niet voor de problemen opdraaien. Dus was ik ongeloofelijk blij ! Ik wou het meteen aan hem vertellen op msn. Ik kom online, en zegt hij zo ; Ja, ik moet je iets ergs vertellen, ik wil het uitmaken, want ik ben niet meer verliefd. Daar zat ik dan, helemaal ineen gestort. Terwijl die jongen de dag ervoor nog super lief was, en de dag zelf ook nog, maar in één keer sloeg hij om.

Kan dit, of zit er iets meer achter ?
Kan je echt op één dag iemand uit je hoofd wissen ?

:sob::muscle:
Nou het kán wel
Misschien is ie de situatie zat
Kan je niet met hem face to face praten?

Misschien zegt hij dit wel om je niet verder in de problemen te laten komen met je ouders?

Praat morgen met hem in real life en niet over msn/sms/bellen.

Dat is écht verschrikkelijk lullig!
Ik zou hem sowieso niet meer terug nemen, ookal zou hij dat willen.
Je doet enorm je best voor hem zodat hij een eerlijke kans krijgt en dan dumpt ie je zomaar!
Ik kan me niet voorstellen dat de ‘verliefdheid’ ineens weg is, dat is niet in een keer weg.
Dus als de verliefdheid weg is zou ik nog bozer zijn, dan zit ie er al een tijdje mee en heeft ie gewoon niks verteld terwijl jij hartstikke hard je best zit te doen bij je ouders!
Ik zou echt geen aandacht, zelfs geen gedachte meer aan heb verspillen!

‘Ik ben 15 en hij is 19, van leeftijdsverschil was er echt geen sprake.’
Het scheelt toch echt vier jaar hoor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, de meningen zijn duidelijk erg verdeeld.

Ze bedoeld mentaal :pensive:

Oke nu heb ik het hele verhaaltje gelezen. Waarschijnlijk vond ie je nooit leuk.

Dat snap ik ook wel. :l

Ik zou in elk geval vragen of hij het nog een keer in een ‘gewoon’ gesprek uit wil leggen, want het is wel raar zo. En hem dan ook zeggen dat je het net geregeld had met je ouders, en dat jij hem echt heel leuk vond. En dat je dit niet zag aankomen, dat jullie het nog heel leuk hadden samen en je er niks van snapt dat hij het nu zo plotseling uitmaakt.

Praat face-2-face met hem.
2 OPTIES:
Oftwel vind hij je zo leuk dat hij je gewoon met rust laat want je ouders
accepteren hem tóch niet dus geeft hij het op, en laat hij je met rust. Daarom zegt hij ‘Ik ben niet meer verliefd’ in plaats van de waarheid anders zou je heb proberen om te praten & over dàt kan je iemand niet ‘ompraten’.

Oftwel is hij een grote lul die de situatie gewoon beu is.

Nou dan :stuck_out_tongue:

praat nog een keer met hem en zorg dat het echt duidelijk is wat ie voelt voor je, als je neit meer leuk genoeg vindt; tja zet hem uit je hoofd. op allerlei manieren is dat mogelijk maar dat heb ik zo niet even paraat :stuck_out_tongue:
of hij geeft het op en vindt dat dit de makkelijkste manier is het te vertellen. en dan kun je natuurlijk nog doorgaan

Heb je hem al echt gesproken (gebelt, langsgeweets etc.)?
Ik zou hem vertellen hoeveel je om hem geeft, hoe erg je je best voor hem hebt gedaan en alles. En vraag hem ook waarom hij het uitwil maken.

Maar doe dit echt niet via sms/msn want dat maakt het alleen maar vaag of onduidelijk.
Heel veel succes alvast!

Ik heb alleen de eerste 2 zinnen gelezen… Maar na 2 weken kan je niet echt van iemand houden nog…

+1

Je leert elkaar pas kennen
denk eerder dat het verliefdheid is ipv houden van ( ‘’:

Nee hoor, ik ken hem al een hele tijd langer, we zijn altijd zo al aan het daten geweest, maar hebben pas sinds 2 weken iets officieel.
Die jongen is mijn alles.

Als je hem ziet spreek je hem en vraag je hem waarom?

Praat idd gewoon face to face met hem
Misschien heeft ie wel een goede reden?.. (ja ik zeg maar wat)