Ergste typfout ooit.

[b]Hey, wat is jouw ergste typfout ooit in een sms/bericht

ik zal een voorbeeld geven; ik typte ooit prongelijk naar een jongen: Bef me ff inverplaats bel me ff.

ik schaamde me echt erg :S

ik zou graag jullie verhalen willen horen.

xx[/b]

ik typte per ongeluk een keer viets ipv fiets
maar dat had ik echt niet in de gaten, soms denk ik serieus dat ik dyslexie heb…

Nog nooit echt zo’n typfout gehad sorry :’)

Hahaha grappig!

ja ik type de laatste tijd heel vaak neit ipv. niet !

ik zei laatst tegen mn vriendL Je bent een echte hoer ipv je bent een echte heer;p

De raarste typfouten van mij komen toch echt door Autocorrect… Heb al zoveel mensen per ongeluk uitgescholden daarmee :"D

Eh, bij een best formele mail wilde ik eronder schrijven:
'Met vriendelijke groet,
Noa [achternaam].
En toen autocorrecte hij hem naar
NOS [achternaam].
Dat was niet verschrikkelijk, maar wel een beetje genant.

whahahah
‘bef me’

Ohja ik zeg vaak doie in plaatje van doei.

mn vriend wou afspreken met mn zwager, en toen smste hij per ongeluk Hee waar is je zwanger. Ik dacht echt van huu? XD

Heel vaak vertyp ik hier. Dan is het opeens hoer :’) eeeerg vervelend…

Ik scheld soms mensen uit door mijn autocorrectie op de iPod haha. Maar verder kan ik me geen typfouten herinneren die echt vreselijk waren of zo. :slightly_smiling_face:

Beroepspedofiel i.p.v. beroepsprofiel

ik is 80 cm diep ipv hij is 80 cm diep (ik had het over mn kast…)

Op me iPhone is het heel erg irritant dat hij op engels staat… Dus ik praat vaak engels op me sms, maar nu een keer niet toen wilde ik typen:
AAAH, ik heb een vette vinger op me iPhone
maar toen kreeg ik als autocorrect:
AAAAH ik heb een vette ginger op me iPhone -.-
soms zijn die autocorrects echt pijnlijk

Oke, ik had het niet in een sms ofzo. maar het was meer een schrijffout op een toets. Het was voor KCV en het ging over een bepaald soort beelden die te herkennen zijn aan gebalde vuisten. Wat schreef ik op: gevuiste ballen. Leraar kon er wel om lachen en had erbij gezet: ‘auw!’. Gelukkig rekende hij het wel goed. :slightly_smiling_face:

Ik wilde typen dat ik ging chocofonduen, maar mn swype besloot dat ik ging zuigmonden :’)

Bijna aan m’ n vader verstuurd. Dit was 's avonds na een uitje met vriendinnen.

BEDOELING:
Ben nu bij Rhoon (= metrostation)

NA AUTOCORRECT:
Ben nu bij Simon

Gelukkig had ik het net op tijd door. :cold_sweat: