Ergste/stomste/leukste wat jij hebt meegemaakt op vakantie?

Wat is het ergste/stomste/leukste/grappigste wat jij hebt meegemaakt op vakantie?

Ben gewoon benieuwd :grinning:

Ik had een vriendin meegenomen. Dat kind heeft zich alleen maar bezighouden met de vriend van mn broer die mee was. Terwijl die jongen al een vriendin had.
Mij heeft ze laten barsten.
Hem heeft ze niet kunnen krijgen dus heeft ze zich een week na thuiskomst laten vingeren door m’n broer.
Superleuke vakantie!

What the fuck did I just read? O.o

Dat is echt ernstig…

Hahahaha, je vertelt het zo droog dat ik gewoon keihard moest lachen xd

Whauw. D:

Toen ik 11 was, in Tsjechië op vakantie met mijn zus en vader. Wij zaten in een hotel met twee nogal rare medewerkers/eigenaren (weet ik niet precies) Beetje Laurel en Hardy types. De een kwam 's ochtends altijd het restaurant binnen met het ontbijt en ging hij een soort van Mr. Bojangles dansje doen en een lied zingen. En dan was er die andere die daarbij altijd in een deuk lag.

Nou, naast dat hotel was dus een meer waar je een bootje kon huren. Wij, met z’n drieën in dat bootje aan het varen. Ergens waar veel struiken waren aan de waterkant zagen we nog een bootje waarin de wat dikkige kleine van de twee zat met, zover we konden zien, geen kleren aan. De andere stond tussen de struiken te dansen in zijn onderbroek. Beide lagen ze in een deuk. Vraag me nogsteeds af wat ze daar precies aan het doen waren. Wil ik het wel weten?!

Rare situatie. Wel om kunnen lachten. Ben blij dat ze ons niet gezien hebben.

wat een KUTvriendin is dat zeg. ben je nog bevriend met haar ?

Gelukkig nooit iets heel ergs meegemaakt op vakantie!

Da fuq, hier dacht ik toenstraks nog over na!

Het leukste/grappigste om te vertellen was dat er opvakantie zo’n Keniaans liedje was, ook in het Swahili gezongen, die je overal de hele dag hoorde, dus ik liep dat 's avonds met vakantievrienden te zingen, maar we zongen het helemaal fout, hoorden we opeens vanaf het strand zo’n Keniaanse jongen roepen dat we het fout zongen, zei hij dat we beneden naar het strand moesten komen en toen heeft hij het ons echt net zo lang geleerd tot we het perfect konden :'D. Ik vergeet dat liedje echt nooit meer, en het was zo leuk en grappig!

Met mijn moeder naar Amerika gegaan vorige zomervakantie met een organisatie dus groepsreis :slightly_smiling_face:

daar was nog een jongen van me leeftijd en toen waren we in het stadje Laughlin en daar was de Colorado rivier. Toen zijn we rond elf uur 's avonds gaan zwemmen en daarna nog door het stadje geslenterd. Toen waren we verveeld en besloten we om naar de Colorado rivier te gaan. Door de boesjes en stenen en alles op me slippertjes door de modder gelopen tot we er eindelijk waren ;p Daar heel lang gezeten.

Rond 2 / 3uur 's nachts terug naar hotel en daar tot 5 uur / half 6 ‘s ochtends gezeten en besloten we te gaan slapen. Wij met de lift naar onze verdieping. Zat me moeder daar op het bankje te wachten tot we terug waren -.-’ schaam schaam.

Ik begrijp het wel, zonder paspoort, mobiel of iets dergelijks door het stadje gelopen. Beiden minderjarig. Bij de rivier geweest waar je eigenlijk niet mocht komen ;p Was wel echt een superleuke nacht :grinning:

ik was vorig jaar in spanje met vriendinnen. ik ging er al heen met keelontsteking. daar had ik in nederland antibiotica voor gekregen. tijdens de eerste nacht in lloret begon ik ineens helemaal over mezelf heen te krabben, en mn vriendinnen namen me snel mee naar de wc’s en deden m’n shirt omhoog. Ze zeiden niks, maar het bleek dat heel mn huid opgezwollen en vol blaasjes zat!

Die nacht meteen met iemand van beachmasters 2 km door lloret gelopen op hakken naar een dokter. Ik moest gaan liggen en begon al te huilen want ik zou een spuit krijgen. Ik dacht dat ik hem in mijn arm kreeg (dat doet altijd keizeer, vandaar dat huilen) maar ineens trok hij mn broek omlaag en zette hij de spuit in mijn BIL!

De dag erna leek het niet echt minder te zijn. Van de dokter in lloret had ik een briefje meegekregen om medicijnen en zalf te halen. Toen ik die haalde en innam merkte ik nog steeds geen verschil. Het erge was ook dat ik alles maar slikte en eigenlijk niet wist wat er aan de hand was, behalve dan dat ik verging van de pijn.

Ondertussen had een andere vriendin die met ons mee was AAMBEIEN gekregen! Dus die lag ook de hele dag op bed te janken. Dus wij met zn zessen naar de dokter in Blanes gegaan. Toen zij aan de beurt was geweest gingen vier van de zes terug naar het appartement, ik en een vriendin bleven over. Toen ik aan de beurt was schrok de dokter. Het was dezelfde als die nacht ervoor in Lloret, en het zag er absoluut niet goed uit! Hij belde direct een ambulance waar we in werden geduwd en met gillende sirenes vertrokken we naar Gerona. Wij vonden het keigrappig, ik belde papa op : “papa moet je horen ik zit in de ambulance!”

In het ziekenhuis vertelden ze ons dat ze een bloedtest gingen doen en dat ik waarschijnlijk dezelfde avond weer terug konden. Wij werden weer gerustgesteld en zaten allemaal grapjes te maken. Ondertussen had ik wel een kraantje in mn arm waar een infuus aan zat.
Maar die ene avond bleek een nacht te worden en de eerste tranen vloeiden. Het bleek dat ik dodelijk allergisch was voor die antibiotica. Elk uur kreeg ik een spuit via het kraantje toegediend, en in anderhalve dag tijd zaten er al 7 infuzen en 41 pillen doorheen. Ik moest nog langer blijven. De vriendin ging terug naar blanes en twee anderen kwamen op bezoek. De vriendin met aambeien is met een andere reisorganisatie naar huis gegaan.

Beachmasters kwam ook een keer kijken. Super lief natuurlijk, totdat bleek dat WIJ de taxirekening daarvoor moesten betalen! 150 euro! woest natuurlijk, maar niks aan te doen.

Na vijf dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen werd ik ontslagen. Ik had kunnen regelen dat ik de dag erop (voor het eerst) naar huis zou vliegen. Ook al duurde de vakantie nog maar twee dagen, ik wilde er geen seconde meer zijn. De dag van vertrek reisde ik in mijn eentje van blanes naar barca en heb toen voor het eerst in mijn leven gevlogen. alleen.

TOPVAKANTIEEEE:D

Nee, hoef dat kreng niet meer te spreken.
We gaan op dezelfde plek uit en dan gaat ze als ze dronken is tegen me praten. Toen heb ik haar een keer gezegd; Sorry, ik praat niet met hoeren. (Beetje te gemeen misschien). En sindsdien kijkt ze altijd weg als ze me ziet.

Had ik net een heel verhaal getypt gaat google chrome opeens vanzelf dicht -.-
Maarja we typen wel opnieuw!

Sommige verhalen echt erg en andere echt vet leuk!

Ik zelf had in Kreta afgelopen jaar, na 3/4 dagen opeens uitslag op mijn benen armen en borst. Mijn moeder en ik naar de apotheek, de mensen daar beweerde dat ik allergisch was voor nivea zonnebrandcrème en gaven mij avène dat is voor mensen met een gevoelige huid en dat trekt zeg maar in je huid terwijl andere zonnebrand op je huid als een laagje blijft liggen. En ze gaven me ook een zalfje dat zou moeten helpen kalmeren.

Kwamen we weer thuis netjes zalfje gesmeerd maar het werd maar niet minder en op een gegeven moment begon het ook te kriebelen en te jeuken. Toen maar naar de dokter gegaan. En die zei dat het te erg was dus die verwees me door naar het ziekenhuis. We hadden een auto gehuurd dus met de auto naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Kreeg ik in het ziekenhuis te horen dat het niet zomaar weg zou gaan trekken dus toen werd ik aan het infuus gelegd. Normaal ben ik niet bang met naalden en zit het infuus, toen ik 2x eerder ben geopereerd (1x blindedarm, 1x een knobbel in mijn hand) in mijn pols, maar nu deden ze hem bij mijn elleboog en als ik dus mn arm bewoog voelde ik de naald bewegen, geen pretje dus. Daar drie uur gelegen en het werd minder! Ik kreeg een dieet en mocht niks lekkers meer eten, en ik mocht 3 dagen niet in de zon… wat was dat saai en dat op vakantie! En we gingen maar 11 dagen.

Dus het was wel leuk maar ook een echte baalvakantie, en ik ben dus voor iets allergisch.

Terug in Nederland…
Ben naar een allergoloog geweest, heb allemaal stofjes+nivea zonnebrandcrème op mijn rug geplakt gekregen. Na 2 dagen mocht ik weer terugkomen en raad is… ik was voor niks allergisch. Dus die hele test had niks opgeleverd en die man sloot allergisch voor de zon ook uit omdat als je dat bent moet je dat altijd al zijn geweest.

Binnenkort maar weer naar de dokter want dit jaar wil ik niet weer zoiets meemaken…

Ik was, voordat ik op vakantie ging voor een maand met mijn ouders naar Italië, op scoutingkamp geweest, een week in de bossen. Daarna was ik dus blij op vakantie gegaan en in Italië kreeg ik ineens een rare uitslag. Een soort rode kring op mijn buik die elke dag groter werd. De Italiaanse dokter zei dat het een soort van insectenbeet was, maar hij wist niet precies wat. Zalfjes gekregen en zo, en dat was het. Uiteindelijk liep die rode plek over mijn hele buik en later mijn hele rug, ik was moe en mocht van die dokters eigenlijk niet in de zon. We kregen het advies om zo snel mogelijk terug naar Nederland te gaan, want ze wisten in Italië echt niet wat het was maar het zag er ernstig uit.
Uiteindelijk in Nederland gingen we meteen naar de dokter en we konden meteen door naar het ziekenhuis. Ik had de ziekte van Lyme en het had niet veel gescheeld of ik had het misschien niet overleefd… Toen kwam de hele kutperiode van iets meer dan een jaar waarin ik heel veel bloed moest laten prikken (en daardoor ben ik daar nu nog steeds heel erg bang voor, ik vind het echt verschrikkelijk om bloed te laten prikken), heel veel antibiotica, veel ziekenhuisbezoeken, ik mocht niet sporten, niet bewegen, zelfs niet in de pauze op school (groep 6) buiten spelen. Ik was een druk kind dus dat was echt niet leuk. Ik mocht niet naar scouting, niet naar atletiek of gym… Voor iets meer dan een jaar. Da’s echt heel lang.
Allemaal omdat ik veel te laat goede medicijnen had gehad. :frowning_face:

Het leukste op vakantie was denk ik dat ik naar Amerika ben gegaan, naar onder andere Las Vegas. Dat was echt geweldig. Net zoals de Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park… In de Grand Canyon nog een helikoptervlucht gemaakt, ge-wel-dig. Ook al zaten we toen in een dikke sneeuwstorm. Het was eng maar echt heel vet.

stomste was toch wel dat we op mijn verjaardag op vakantie gingen (wat ikk haat, ik had gesmeekt om of vroeger of later te gaan, maar nee mijn verjaardag viel er midden in) en toen vergat mijn moeder het ook nog eens en moesten we heel de dag in een gehuurde auto door de bergen rijden, zonder doel want dat hadden ze niet even bedacht. en ik was superwagenziek. op mijn verjaardag, die dus vergeten was.

op skivakantie toen ik 8 was ofzo viel ik was dat trekliftje, en de toenmalige vriend van mijn moeder houdt het volgende stoeltje tegen (idioot, dat kan helemaal niet) waardoor dat dus uit zijn handen vloooog en recht tegen mijn hoofd botste met hoge snelheid. en ik had een gat in mijn hoofd en een lichte hersenschudding. en de rotzak heeft nooit echt sorry gezegd of iets kleins gekocht om het goed te maken (wat ik, als acht jarige wel deels verwachtte)

en 2 maand geleden ging ik naar dublin, alles leuk en we komen terug jeej jeej jeej. en aan de douane kom ik er achter dat ik ergens tussen in het vliegtuig opstappen en de douane mijn identiteitskaart verloren ben. dat was wel heel kut.

De stomste vakantie die ik had, was toen ik op de eerste dag van de trap van het appartement afviel, waardoor ik dus mijn been brak en de hele vakantie in het gips zat :’).

Paar jaar geleden gingen we naar een huisje van een particulier in Frankrijk. Was nog in de tijd dat je een huisje vanuit een gids boekte en dus maar 1 foto zag -heel lang geleden dus, haha-. Mn ouders hadden geboekt, maar achteraf bleek er een verkeerde foto in de gids te staan en kregen we een andere foto toegestuurd.

Daar aangekomen bleek het huisje in een uitgestorven gat te liggen, waar helemaal geen eigenaresse was. Die moesten we ergens in een ander dorp gaan ophalen voor een sleutel. Toen we eenmaal de sleutel hadden en binnen kwamen was het echt vreselijk. Alles was vies, remsporen in de wc, haren in het doucheputje, overal stof en beestjes. Het gras stond zo hoog dat mn broertje er niet bovenuit kwam en het beddengoed was zo smerig dat we ter plekke slaapzakken gekocht hebben.

Het weer was ook niet al te denderend, het regende de hele week en tot overmaat van ramp was ik ook nog eens jarig in die week. Wilden we naar een dierentuin gaan, na lang zoeken kwamen we daar aan, was de hele dierentuin van de kaart geveegd.

Ook hebben we een keer een huisje in Frankrijk gehad waar bedwantsen zaten. -Als je niet weet wat het is, google maar even op afbeeldingen :’).- Krijg er spontaan weer jeuk van. Ze beten je echt op de meest awkward plaasten en het jeukte als een gek. We zijn er zelfs 2 keer geweest omdat we de eerste keer dachten dat het warmteuitslag was.

Ook een keer in een huisje in Frankrijk. Er zat een vaatwasser in het huisje en wij hadden zelf nog geen vaatwasser. M’n vader dacht even de vaatwasser aan te zetten en geweldig frans als ie kan, gebruikte ie afwasmiddel om in de vaatwasser te doen. Hij de vaatwasser aan doen, schuimen dat het ding deed, niet normaal. De hele keuken zat onder het schuim. Kwam die eigenaar kijken en hij riep ‘CATATROFE, CATASTROFE’