Ergste ontmaagdingsverhalen ever.

Ik heb een vriend, en die is op een aparte manier ontmaagd, vertel hier jou verhaal of het verhaal van iemand die je kent.

Er was een slaapfeestje met 3 jongens en 2 meiden (!?) ze waren allemaal 14 behalve die vriend, hij was 12. Ze gingen doen durf of de waarheid doen en zijn opdracht was dat hij zijn lul in dr kut moest steken. Ze hadden geen condoom en het meisje was nog niet ongesteld, ze gingen open en bloot voor iedereen het doen en hij bleef doorgaan omdat hij het fijn vond en dat meisje leed nogal pijn. Ik heb denk ik 2 dagen zo gestaan :flushed: toen ik het hoorde…

Jullie beurt. (:

WTF?

Ik kwam hier om te lachen, maar dit verhaal maakt me misselijk.

Ja inderdaad…

*snort* :’)

Toch nog iets.

Nou, inderdaad. Vind dit HEEL zielig voor ht meisje uit het verhaal.

Als het waar is dan.

Ik moet dit topic als maagd maar niet gaan lezen :’)

Ik denk niet dat iemand die zoiets heeft meegemaakt, of iemand kent, dat hier doodleuk gaat posten…

Jaa inderdaad! :flushed:

Denk het ook niet nee, als je zoits echt meegemaakt zou hebben durf je het echt niet zo gemakkelijk te posten inderdaad. Maar mij valt meer het typgedrag op.
Edit:
+ Ik hoop a.u.b. niet dat je dit gewoon verzint, want dit is een onderwerp wat serieus besproken moet worden, want dit gebeurd ook gewoon in het echt en het lijkt me enorm jammer als “die mensen” niet serieus worden genomen.

Dit

Ik had nog een verhaal wat iedereen uit de buurt kent, maar bij nader inzien vind ik dit een beetje een eng topic

Jullie kunnen het geloven of niet, maar het is waar, heb van meerdere mensen gehoord dat het waar is en ik vind dat zelf ook heftig. Ik noem geen namen, en diegene zitten niet op deze site, en jullie zijn onbekend dus ik vind dat ik er best over mag spreken.

Jammer dat hij zijn lul niet gebroken is. Nasty kids…

Ik geloof dit niet.

Ik heb wel vaker gekke dingen gehoord (bijvoorbeeld eerste keer neuken voor de eerste keer tongzoenen), maar dit slaat denk ik toch echt alles. Echt zielig voor dat meisje.

Wat een domme vraag: ‘‘jullie beurt’’
Wou je nou zulke verhalen als entertainment hebben? Dat verhaal van jou slaat helemaal nergens op. Ik vatte de titel op als serieus ergste ontmaagding, dat er iets ergs gebeurd was… maar dit is gewoon weer iemand die zich dood verveeld…

Of verwachte je nou erge verhalen? Kan je zo de ervaring van mijn zusje vertellen, en als zij op dit forum zou zitten en deze titel zou lezen… not cool…

Wtf

Ah in feite is dat meisje dus gewoon verkracht…