ergste jongens

wat is het ergste dat een jongen je ooit al heeft aangedaan?

bij mij was het dat het aan was en dan maakte ik het uit en hij wou nog vrienden blijven , maar na een tijdje begon hij me uit te kakken en vriendinnen tegen me op te zetten en dan ben ik te wete gekome dat hij me alleen maar wou omdat ik dikke borsten heb (dat heeft y tegen een vriend van em gzegd)
ik was echt zo boos op hem!

het uitmaken op de dag dat we 2maanden hadden,
en ik had het echt niet verwacht!
de dag daarvoor was hij nog allemaal aan het praten over dat we in de zomervakantie weekendje weg zouden gaan enzo!
echt een k*t streek!

wat een idiot!

Het ergste wat een jongen mij geflikt heeft is dat meneer verliefd op mij werd, ik daarna ook op hem. Hij het me aanvraagt terwijl hij een andere vriendin nog had in verwegistan. Toen zelf vertrok naar verwegistan (niet naar die vriendin) ik 10 maanden op hem gewacht heb. Hij terugkomt en weer een week lief doet. Ik op vakantie ga, terugkom en meneer blijkt een ander te hebben.
Dat was voor mij bepaald niet leuk.

En nu heeft hij mij ook nog eens geblokt…
Zomaar zonder reden.

:crazy_face:

Mijn ex wou alleen maar sex met me.
Maar ik was ongesteld het weekend dat ik kwam.
Dat vond ie niet leuk, en een dag later was het uit. Ik heb nog nooit sex gehad met hem, had een maand met hem…
Als ik ook bij hem was of hij bij mij, dan zat ie áltijd aan me. Of probeerde hij in m’n broek te komen met z’n hand.

Nadat het uit was, begon ie lullige en rare verhalen over me rond te verspreiden. Dat ik een enge ziekte had ofzo…

:face_with_raised_eyebrow:

zo erg!

Omg. -.-

Toen mn zusje iets gedaan had zelfmoordpoging, mij laten stikken toen ik m nodig had, me blokken op msn en daarna al zn vrienden tegen me opsteken die me vervolgens uitscholden voor duivel als ik ergens langs liep.

oke myn verhaal:.
ik was al een tijdje bezig met een jongen, veel ups en downs.
hehe eindelijk hadde we iets.
zen vader komt een week later in het ziekehuis te ligge.
ik hem gesteund door dik en dun. nachten wakker gelegen
op de crematie gekomen, 2 dagen na de crematie maakt ie t uit
laat nix meer van zich horen…
en nu zown 2 en half jaar later, zie ikhem wel eens op stap en prate we wel gwn tege elkaar.
verder nooit echt iets kuts meegemaakt met jongens.

Hij had eerst met een meisje wat gelogen had over haar leeftijd (ja, how pathetic zij was 13 en hij 18, ze had gezegt dat ze over 2 maanden 15 werd) toen het uitging heb ik dat hem vertelt (en nog meer leugens die ze had vertelt) en toen uiteindelijk kregen hun weer contact maar inmiddels waren wij al vurliefffffffd. En toen was ik bang dat hij naar haar zou gaan dus toen kregen we ruzie en vroeg ik of hij zeker wist dat ie haar nooit meer terug wilde, toen zei die ‘Ik hoef haar nooit meer terug, ze is de grootste fout van m’n leven tot nu toe…’ en guess what, ja, na 3 maanden na de ruzie laat hij mij vallen VOOR HAAR. Ze wás nota bene een vriendin. Nu mag ze dood.

Dat mn vriend mn ex bijna neergestoken heeft :zipper_mouth_face:

Hm, ten eerste vind ik jongens soms zó kinderachtig. Toen ik in de 2e zat, zaten er twee jongens achter me de hele tijd penstrepen op mijn armen en rug te zetten :pensive:’, doelloos.
En verder had ik een aantal weken een vriend, ik had hem gevraagd. Maar na die paar weken vond ik hem eigenlijk niet zo leuk meer als eerst. Dus toen had ik het uitgemaakt en hij begon te vertellen dat hij toch al een ander leuk vond. Maar een week later moest hij me toch bekennen dat hij gelogen had en me nog hartstikke leuk vond en of ik het nog eens wilde proberen… Nee dus, want toen had ik het dus helemaal met hem gehad.