Ergernissen bij verhalen

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik heb haar nooit zien RPGen want ik kijk daar niet in maar als ze al verkr8 schrijft in haar beginpost snap ik het wel.
Eigenlijk heeft sparrow wel een punt TS vroeg het maar ik denk dat ze eerder bedoelt verhalen net als in een boek

Het is niet alsof ik dat altijd zo schrijf, ik bedoelde daar dus de tientallen verhalen over dat onderwerp mee waar nine out of ten zo word geschreven.

Ah ja zo ok dan heb ik niks gezegd ik zie het nu pas eigenlijk :stuck_out_tongue:

Weet je je zou best een verhaal kunnen schrijven over die langharige tamme rat :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zou ik idd kunnen doen. En dan met zoveel mogelijk cliché’s erin ^^ Een soort parodie ofzo ^^

Dit.

lol ik weet niet eens wat een rpg is xD

Hier moest ik heel erg hard om lachen. :’)
Verder erger is mij aan mensen die niet kunnen RPG’en (Role play game voor degene die het niet weten), mensen die niet tegen kritiek kunnen en verhalen waarbij alles verkeerd is, van de titel tot het onderwerp tot de schrijf- en interpunctie fouten.

De grote eenheidsworst op Girlscene…

Toen ik hier net op het schrijfforum kwam (najaar 2008) was het forum overspoeld met Gossip Girl klonen: rijke meisjes die verliefd werden op jongens en zoooooveel problemen hadden ondanks hun gigantische huizen/butlers(!!!)/garderobes.

Daarna kwam er een tijdje dat het vol zat met meisjes die ergens anders naar ontsnapten (in ieder geval wat origineler dan de GG klonen).

En nu al die onzin met de 1D verhalen die allemaal hetzelfde zijn, en 100.000 RPGs over hetzelfde onderwerp.

Alle verhalen die een greintje originaliteit in zich hadden zijn ondertussen al lang verbannen naar de laatste paginas.