Ergernissen bij verhalen

Vraagje; waar ergeren jullie je nou het meest aan bij internetverhalen? (als zo’n topic al bestaat, kan deze dicht btw, maar kon zo gauw niets vinden).
Ben namelijk best nieuwsgierig waar de meesten zich hier aan ergeren xD

Ikzelf heb een hekel aan die eeuwige standaard, uitgemolken onderwerpen. Zo zucht ik bijvoorbeeld doorgaans diep als de honderdste omg, verkr8 door myn oom/neef/buurman/buurjongen/leraar/langharige tamme rat !!!1!!een!! zich weer aandient.

Waar ik zelf ook slecht tegen kan is wanneer je na drie pagina’s eigenlijk nog steeds niet weet hoe de hoofdpersonen eruitzien. Van die verhalen waarbij je al blij mag zijn als je weet of je nou over een jongen of een meisje leest.

En, not te be forgotten; Mary Sue. Je zou denken dat mensen haar en haar broer gary inmiddels wel weten te mijden…

Te veel spellingfouten. Je leest toch je stuk eerst zelf fatsoenlijk door voor je iets post. Annoying.

Ik lees die verhalen niet, ze zijn toch allemaal kut :’)

Ik erger me vooral aan spelfouten en incorrecte interpunctie, dat kan voor mij een reden zijn om direct te stoppen met lezen.
Ook wil ik geen verhalen lezen waarin staat; ik deed dit, toen deed ik dat en daarna deed ik dit. Er moet wat diepgang in zitten.

ja, de standaard onderwerpen! of bijvoorbeeld, zo’n soort namaak van twilight ofzo, alleen heel iets anders.

maar het irritantste vind ik als de schrijvers in één keer stoppen. (en het soms niet eens vermelden)

Lolz xD
Nog een ergernisje van mij; verhalen met lyrics van liedjes die héél erg NIET bij het verhaal passen. Dan heb ik echt de neiging om te reageren met; hey, heb hier nog wat leuke lyrics voor je; Die, motherfucker die, Oh why won’t you just die?
Maar dat doe ik dan natuurlijk niet, dat zou toch maar onvriendelijk overkomen xD Dus erger ik me daar dan weer in stilte aan, creatieve moordmethodes verzinnend.

Ik erger me dood aan al die speeltopics en onedirection verhalen die tegenwoordig het hele forum overnemen. :confounded:

Hmm… Speeltopics vind ik eigenlijk niet zo’n ramp (RPG-liefhebber hierzo xD) maar die shitload aan 1D die doodleuk over het forum heen walst is idd ook irritant.

Ik vind dat het schrijfsels forum vooral iets is om je eigen verhaal op te zetten, en dat is daardoor steeds minder. Ik heb er ook hélémaal niks mee, dus daar kan het ook aan liggen. :roll_eyes:

Dat is het natuurlijk ook, maar in zekere zin is een RPG ook wel een verhaal, toch? Maar je hebt wel gelijk, het board word wel steeds minder iets voor verhalen.
Lol, ja, ik denk dat dat wel invloed heeft ja xD Ik RPG al zo’n vijf jaar, dus enige bevooroordeeldheid heb ik wel xD

ik erger me niet echt aan spelfouten, maar wel aan die verhalen die heel erg oppervlakkig zijn -.-
als meisjes van 12 bijvoorbeeld problemen hebben met hun vriendje ofzoiets doms. dan denk ik: Je bent 12! Ga iets leuks doen ofzo.

Dit, ik wil niet zeggen dat ze allemaal kut zijn maar ik vind lezen niet leuk

Ik erger me aan dat de RPG’s zo snel gewone verhalen weer naar beneden drukken. xd
Maar ik vind de RPG’s wel heel leuk, maar zodra ik mijn eigen verhaal up of er iets in post staat ie binnen no time weer onderaan de pagina of zelfs op de volgende pagina.

Ik erger me aan hoe jij RPG’t, lol :’)

@TS

Dat heeft trouwens niets met de verhalen zelf te maken, maar het is wel iets waar ik me aan erger.

Dus? /care
Daar gaat het topic niet eens over xD

“Waar erger jij je aan bij internetverhalen?”

Ik erger me aan de manier waarop jij schrijft in een RPG.

Ja, dat las ik in je vorige post ook al, maar het topic gaat dus over vehalen, en hoewel RPG’s op zich ook verhalen kunnen worden genoemd, bedoelde ik die hier dus niet mee (wat me op zich wel duidelijk leek, maar oke).