Ergernissen aan anderen

Hooii,

Ik weet dat er een topic is dat gaat over ‘‘ergernissen op dit moment’’ en ‘‘ergernissen aan het girlscene forum’’. Verder heb ik gegoogled aangezien girlscene niet zo’n perfecte zoekmachine heeft. Conclusie: Dit topic bestaat (denk ik) niet. Maar als het moet, verwijder maar.

Wat zijn jullie ergernissen aan anderen, bijv. familieleden, vrienden, kennissen, docenten? Dat kunnen persoonlijke kenmerken zijn, uitspraken of gedragingen.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik me soms onwijs erger aan bepaalde gedragingen van sommige vrienden.

Zo heb ik een vriendin, ze is echt een superlief meisje, ik ben echt heeel blij met haar, maar… ze vraagt constant om feedback. ‘‘Hoe vond je dat ik het deed? Had ik dat anders tegen hem moeten zeggen. Had ik dat niet moeten zeggen. Had ik niet moeten lachen? etc etc’’. Op zich niet heel erg hoor, maar wel als ik erg druk ben en opeens wordt gebeld met de vraag of ik feedback kan geven op haar gedrag tijdens een of ander random ding.

Ik erger me best wel vaak aan m’n moeder, en aan een vriendin van me.

Ik erger me echt heel erg aan eetgeluiden van anderen (kauwen, slikken, smakken) maar ik probeer dat altijd maar te negeren aangezien ik zelf ook kauw en slik :’)

En tandenpeuteren, gosh.

+1

Smakken… Dude eet gewoon met je mond dicht

Ik erger me ook vaak aan mijn broer omdat hij nooit goed luistert.
Dus dan vertel ik iets…
Ik: ‘‘luister je wel’’
Hij: ‘‘jaa ik luister’’
Ik: ‘‘Ja maar je kijkt me niet eens aan en je bent met iets anders bezig’’
Hij: Gaat lachen… ‘‘Ik kan luisteren en bezig zijn’’

ondertussen moet ik duizend keer dingen herhalen omdat hij het niet gehoord heeft. Arghhh

Smakkende zusjes en mensen die denken dat ze het beter weten dan ik (wat niet wil zeggen dat ik dat zelf nooit doe :slightly_smiling_face: ).

Ik heb veel irritaties,maar ik durf ze niet te typen omdat ik bang ben dat “iemand” meeleest en dat ik straks de dupe ben.

Haha wat maakt het dat je je ergert aan hun? :stuck_out_tongue:

Moeder: Weet ik niet precies, ze doet niet echt iets fout ofzo dus ik voel me heel lullig als ik me weer eens aan haar erger, maar soms zijn er echt momenten, pfff.
Vriendin: Ze heeft alleen maar oog voor haar vriend, zit de hele dag door te pingen, doet niet anders dan over hem praten, laat mij makkelijk in de steek. Zoals vandaag, we moesten naar een andere school fietsen voor studiekeuze voorlichting en ik zou samen met haar fietsen, en dan daar vlak bij die school lunchen. Komt ze naar me toe: ‘Jaaaa, hij brengt me met de scooter!’ (haar vriend dus) en weg is ze. Dus ik blijf daar alleen achter van oke, doei?

Ok. Vooruit dan maar. Ik wil wel even kwijt dat ondanks dat ik me aan deze eigenschappen erger: Ik hou wel van jullie. :’) (mochten jullie dit meelezen)

-Meisje dat altijd, hoe dan ook, ervoor zorgt dat het gesprek om haar draait. Dan zit ik daar bijv. van: “Ja, ik voel me niet zo goed want ik heb echt een erge ruzie gehad thuis.” En dan reageert ze met: “Oh… weetje. Ik heb ook wel eens ruzie thuis met mijn broer. Trouwens! Ik heb een 7 gehaald voor duits.” GTFO denk ik dan. :’)

-Een vriendin van mij die echt DOOF is en echt ziekelijk domme fouten maakt terwijl ze 10x slimmer is dan ik. Dan schrijft ze bijv. het woord ‘blijven’ met een f… :ninja: En dan heb ik van: “Ok…doe je dat expres?” Zij weer: “Wat? Ik zie geen fout.”

Of dan vertel je haar een heel verhaal, en de manier waarop ze reageert is vaak niet echt plezierig, dan gaat ze namelijk…zingen. :’) Geen reactie op wat ik zei, maar probeert zo wat ik dan net heb gezegd een beetje subtiel te negeren. Dan is het van: “… Wat vind jij?” Zij: “Wat vind ik? Waarvan?” :expressionless:

-Een klasgenoot die heel verlegen en stil is, maar als ze met een bepaald persoon is, durft ze ineens ALLES. Dan heeft ze een supergrote bek, en vooral heel brutaal tegen de leraar. Tegelijkertijd gaat ze steeds om zich heen kijken of iemand haar ‘cool’ vindt. :’) AARGH.

maarja ik houd op voordat ik vijanden krijg :stuck_out_tongue:

Zo’n lerares van mij zit altijd te klagen dat ze oh zo moe is terwijl ze de hele dag op dr gat achter de computer zit en te beroert is om uitleg te geven.

De kinderen uit me klas die zeiken dat ze geen examen willen doen op basis niveau terwijl ze te verrot zijn ook maar enige moeite te doen voor hun examen, tja dan moet je wel lager gaan, of doe gewoon moeite ervoor.

Een vriend van mij praat ALLEEN maar over zichzelf, heb ik een probleem, begint hij over zijn eigen probleem. Leuk.

Veel mensen komen alleen maar naar me toe als ze weer eens in de problemen zitten, oke dus dan ben ik wel goed genoeg voor je?

Als mensen me aanstaren terwijl ik eet =’)

Ik erger me heel erg aan baby’s die huilen. Ook heel erg aan jongens van mijn leeftijd die met de stomste dingen lachen.

Ik heb een meisje in m’n klas die echt alle aandacht wil. Als ze iets aan het vertellen is wat in 1 zin kan doet ze er meteen een kwartier over. Laatst zei een ander meisje dat ze een turkentas bij zich had, lopen we even later door de gang ‘pff ik heb een turkentas, moet je dat ding van jou eens zien’ over mijn tas. Terwijl ik niks over die van haar heb gezegd :’) Toen ik na kerst aan het zeiken was dat ik 2 kilo was aangekomen kreeg ik te horen dat ik best 10/15 kilo mag afvallen. Oh en ik moet meer make-up dragen.

-Ik erger me aan m’n moeder als ze een appel eet, gewoon dat geluid. Alleen best lullig, want ze kan er niks aan doen door een aandoening en toch erger ik me er aan.

• Ik erger me heel erg aan mensen die hun hebben oid. zeggen. Dat vind ik echt zo vreselijk. Dan heb ik echt een enorme behoefte om keihard ZIJ te roepen, maar ik houd me altijd in. Ook erger ik me aan hij is groter als mij enzo. Niet lullig bedoeld verder maar ik kan het gewoon niet aanhoren.

Tevens erger ik me aan sommige mensen uit m’n klas die af en toe ontzettend kinderachtig doen. (ong. 20-jarigen)

Hetgene ik echt STRONTVERVELEND vind zijn traag lopende mensen, dat oude mensen traag lopen, tot daar aan toe. Maar mensen mijn leeftijd, echt serieus, KAN dat niet sneller?!

En ik denk dat mijn soms voetgangerbumperklevendegedrag soms ook wel irritatie veroorzaakt bij anderen, maar echt muuuu, ZOOOO TRAAAAAG.

haha ik heb een vriendin die PRECIES hetzelfde doet als die van jou… eerst vond ik het niet zo erg alleen erg vaak irriteer ik me er ook aan, want het is echt een extreme onzekerheid ofzo… maarja
verder mijn zusje die mijn spullen altijd steelt/ vernielt etc. en er dan over liegt
mensen met onsmakelijke tafelgewoontes…
en als mensen gapen en hun hand niet voor hun mond doen enzo daar word ik helemaal gek van
en nederlandse mensen die opeens een marrokaans accent ofzo hebben… dat is echt vreemd… niet marrokaanse mensen ofcourse, maar gewoon mensen die ECHT nederlands zijn en opeens gaan ze naar de middelbare ofzo en klinken ze opeens turks…

Oja dat meisje uit m’n klas smakt enorm en eet met dr mond wagenwijd open.

Oh herkenbaar!